دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۸۸۷
سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۱

فکرشهر: سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خواستار افزایش خدمات درمانی تأمین اجتماعی در بیمارستان مهر برازجان شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد یزدان‌پناه در حاشیه بازدید از بیمارستان مهر برازجان با حضور رئیس و تیم مدیریتی این بیمارستان اظهار داشت: با توجه به تعداد بالای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در دشتستان باید این سازمان نگاه ویژه‌تری به حوزه درمان شهرستان داشته باشد.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: انتظار می‌رود با نگاه ویژه سازمان تأمین اجتماعی شاهد ارائه خدمات بهتری در این زمینه باشیم.

یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: انتظار داریم ضمن توسعه این مرکز و احداث بخش‌های جدید، تجهیزات مناسب و نیروی انسانی لازم آن نیز تأمین شود.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر به همراه سرپرست بیمارستان مهر برازجان از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کردند.

نظرات بینندگان
مهدی
|
-
|
سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
درود  و احترام.شایسته است که با توجه به موقعیت استراتژیک این بیمارستان.زمینه ایجاد درمانگاه تخصصی  و پزشک عمومی شبانه روزی  اقدام عاجل صورت گیرد.جمعیت زیادی نیازمند ارائه خدمات در محله های اطراف وجود دارد.سه بار جهت ویزیت مراجعه کردم با حال بد که اورژانس  از پذیرش  سر باز زدند و آدرس جاهای دیگر را میدهند
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر