شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
به گزارش فکرشهر، سهراب دریابندری درباره حال عمومی این منتقد و مترجم پیشکسوت که اوایل بهمن‌ماه سال گذشته به علت کاهش سطح هوشیاری و وضعیت غلظت خون در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری شده بود، گفت: پس از چند روزی که...
کد خبر: ۱۰۷۱۴
چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۴

فکرشهر: فرزند نجف دریابندری از بهبود حال این مترجم پیشکسوت خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سهراب دریابندری درباره حال عمومی این منتقد و مترجم پیشکسوت که اوایل بهمن‌ماه سال گذشته به علت کاهش سطح هوشیاری و وضعیت غلظت خون در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری شده بود، گفت: پس از چند روزی که ایشان به خاطر وضعیت غلظت خون در بیمارستان بستری شد با بهبود وضعیتش به خانه منتقل شد و هم‌اکنون هم در خانه بستری است.

\n\n

او افزود: مشکل ایشان هم خیلی خاص نیست و مربوط به غلظت خون است که الان برطرف شده است و در حال حاضر وضعیت باثبات و پایداری دارد.

\n\n

6-1284.jpg

\n\n

به گزارش ایسنا، دریابندری 23 آبان‌ماه سال 1393 نیز در پی سکته‌ مجدد مغزی در بیمارستان بستری شد، ولی بهبود یافت و از بیمارستان مرخص شد.

\n\n

نجف دریابندری زاده‌ اول شهریورماه سال 1308 در آبادان است و «پیرمرد و دریا» (ارنست همینگوی)، «بیگانه‌ای در دهکده» و «هاکلبری فین» (مارک تواین)، «پیامبر و دیوانه» (جبران خلیل جبران) و «رگتایم» و «بیلی باتگیت» (دکتروف) از جمله ترجمه‌های او هستند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر