شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۲۹۵
دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۰

فکرشهر: معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: از زمان انتشار فراخوان جشنواره خاطره و سفرنامه نویسی رضوی، این برنامه مورد توجه علاقه‌مندان سراسر کشور قرار گرفت بطوریکه ۳۹۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، آنیتا مظفری روز دوشنبه در نشست هماهنگی جشنواره ملی خاطره وسفرنامه‌نویسی رضوی در دشتی افزود: با توجه به سابقه فرهنگی و ادبی دشتی میزبانی جشنواره ملی خاطره و سفرنامه نویسی رضوی به این شهرستان محول شده که در برگزاری آن شایسته عمل خواهد شد.

وی اظهار داشت: آیین اختتامیه جشنواره خاطره و سفرنامه نویسی رضوی با حضور معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع) روز جمعه ۶ اسفند ماه جاری در حسینیه تاریخی روستای درازی دشتی برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی نیز گفت: جلسات متعدد برای هماهنگی با کارکنان این اداره و مسئولان و فعالان فرهنگی و اجتماعی روستای درازی برگزار شده و محل آیین اختتامیه جشنواره حسینیه تاریخی روستا است که بیش از ۱۳۰ سال قدمت دارد.

حمید زارعی اظهار کرد: اجرای برنامه‌ آیینی، مشاعره، سرود، سخنرانی مقام های کشوری و استانی و اهدای جوایز به برگزیدگان اهم برنامه‌های روز اختتامیه است.

وی ضمن اظهار خرسندی از میزبانی جشنواره، عنوان کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود در دستور کار قرار گرفته و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا با همکاری مسئولان کمیته‌ها، جشنواره‌ای در شان و منزلت فرهنگ رضوی اجرا کنیم.

آیین اختتامیه جشنواره ملی خاطره‌نویسی رضوی روز جمعه ۶ اسفند ماه جاری ساعت ۱۹ از طریق فضای مجازی http://Aparat.com/dashti_tv نیز پخش خواهد شد

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر