سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۳۰۱
دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۴

فکرشهر ـ مصطفی منفرد: کلنگ ساخت سالن پلاتو خارگ در حالی بر زمین زده شد که اما با گذشت ۶ سال، پس از افتتاح (عجولانه ) هنرمندان خارگی همچنان نتوانسته اند از این زیرساخت به درستی استفاده کنند.

به گزارش فکرشهر، سال ۱۳۹۴ و در زمان بخشدار وقت عسکر زارعی اقدامات اولیه ساخت این سالن با رعایت تمامی استانداردهای لازم و در مساحت 220 متر و ظرفیت 100 نفر با اعتبار اولیه 150 میلیون تومان، به منظور استفاده هنرمندان رشته نمایش جزیره خارگ اجرا شد، با گذشت حدود 4 سال در خرداد ماه سال 98 این سالن درحالی افتتاح شد که البته هنوز قابل استفاده نبود چراکه در زمان افتتاح، تجهیزاتی ضروری از قبیل نور و صدا و... را نداشت و قرار بود با تخصیص بودجه، این مهم انجام پذیرد، باگذشت دوسال و اندی از افتتاح این پلاتو و علی‌رغم پیگیری‌های مسئولان تئاتری خارگ و استان و قول‌های پیاپی مسئولان جهت اخذ بودجه‌ی تجهیز نور و صدا، صندلی‌های پلاتوی «درِّ یتیم خلیج فارس»، خالی از مخاطب است و هنرمندان کماکان نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

لازم به ذکر است، با پیگیری های عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ و همچنین دغدغه هنرمندان خارگی درنهایت بودجه 300 میلیون تومانی برای سال 1401 تخصیص و تامین اعتبار گردید .

امید است در سال آینده و با گذشت مدت زمانی حدود 7 سال بلاخره کلیه تجهیزات این سالن تامین و در اختیار هنرمندان قرار گیرد.

هنرمندان خارگی در زمینه کارگردانی، بازیگری، نویسندگی و موسیقی در صحنه‌های کشور و حتی بین المللی، هنرنمایی کرده و مقام‌های برتر را کسب کرده‌اند.

راه اندازی و حل مشکلات این سالن، دغدغه اصلی هنرمندان خارگی می باشد.

نظرات بینندگان
فرامرز نادرخاني
|
-
|
دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸
سلام و عرض ادب خدمت مسعولين محترم جزيره راهبردي خارگ  بخشدار محترم و رياست محترم شوراي شهر و شهردار محترم و الحق  بيكيري هاي اقاي دكتر جميري نماينده محترم مجلس اين امر مهم و قرهنكي  تامين اعتبار شد و انشاالله با نظارت دقيق در مرحله ساخت هر چه سريع تر به مرحله بهره برداري برسد  اجراي هر پروژه  رفاهي و زير ساختي و همچنين پروژه مهم ساخت بيمارستان تامين اجتماعي  خارگ از موارد لازم و حياتي براي مردم صبور و مقاوم جزيره خارگ است 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر