دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۳۲۰
دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰

فکرشهر: در مراسمی با حضور مسئولان شهرستان گناوه، سه مدیر جدید در این شهرستان معارفه شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمدتقی صفری ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری گناوه با دستورکار تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه و بخشدار ریگ اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت فداکاری‌ها و از خودگذشتگی های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگانی که جان خود را در راه انقلاب فدا کردند، از توطئه‌های سهمگین استکبار جهانی گذر کرده و توانسته است همچون کوه استوار و به درخشندگی خورشید عالم گیر شود و این شکوه مردمی و فرهنگ، منش انقلاب و فریاد رسای رهبر انقلاب تحت عنوان آزادی، استقلال و مبارزه با استکبار جهانی بر محوریت خدمت حکومت مظلومان و با تکیه بر توانایی جوانان غیرتمند و متدین هیمنه دشمنان را بر زمین زده است.

وی گفت: پذیرش مسئولیت در نظام مقدس اسلامی افتخار بزرگی است که به برکت خون شهدا، امام (ره)،اسلام و انقلاب نصیب ما شده است.

فرماندار گناوه یادآور شد: باید فرصت مسئولیت و سعادت خدمت گزاری و نوکری مردم در سایه ولایت ولایت فقیه و در حکومت و نظام اسلامی را که خداوند به ما عنایت فرموده شکرگزار باشیم.

وی گفت: همه ما در محضر خدا هستیم و باید با تمام توان این مسئولیت را که بر عهده داریم در خدمت گزاری به مردم به کار گیریم و در خدمت صادقانه و بی منت بکوشیم.

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه به فرموده امیرالمومنین (ع) اگر خدمت صادقانه به مردم نباشد، ارزشی ندارد، اضافه کرد: ملت بزرگ ایران سزاوار شایسته‌ترین خدمات هستند و برای این خدمت رسانی باید از فرصت‌ها به دست آماده استفاده کرد.

فرماندار گناوه با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات معاون برنامه ریزی و بخشدار پیشین بخش ریگ گفت: این مسئولان در مدت کوتاهی که از دولت سیزدهم در دو حوزه کاری خود مسئولیت داشتند نهایت همکاری را بدون هیچ گونه کوتاهی و با اخلاص و به دور از مسائل سیاسی انجام دادند.

وی گفت: تنوع در کار به معنای عدم کارایی یک شخص نیست و تغییر در کار لازمه کار است و باید از تجربیات همدیگر در کارها استفاده کنیم.

در این جلسه، احمد لیراوی به عنوان سرپرست جدید معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه و ضرغام محمدی به عنوان بخشدار جدید ریگ و لیلا دولت خواه نیز به سمت مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده معرفی شدند و از زحمات حسین امیری معاونت سابق برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و محمدحسن بازویی بخشدار سابق ریگ با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر