دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۴۲۱
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۸

فکرشهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی استان بوشهر گفت: سید "حسین رضوی‌ دشتی" فعال و خیر فرهنگی اجتماعی روستای "چاوشی" ۳۵۰ جلد کتاب به باشگاه‌های کتابخوانی این شهرستان اهدا کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حمید زارعی افزود: انسان همواره در دوران مختلف تاریخ از کتاب بهره برده و توانسته بواسطه آن به دستاوردهای مهم و تاثیرگذاری برسد.

 زارعی اهدای کتاب از کتابخانه شخصی را یک اقدام جهادی بیان کرد و افزود: در چند سال اخیر فرهنگ اهدای کتاب به یک رویداد تبدیل شده و موجب تشویق و ترغیب عموم مردم به مطالعه را فراهم کرده است.

وی افزود: باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان متشکل از آینده‌سازان کشور است و حمایت از این مجموعه در حوزه کتاب می‌تواند موجبات رشد و پیشرفت را در تمام حوزه‌های جامعه با تشکیل جامعه‌ای کتابخوان بوجود آورد.

زارعی عنوان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی به عنوان متولی حوزه کتاب و کتابخوانی از طرح‌ها و برنامه‌های در این ارتباط و اهدای کتاب استقبال و حمایت می‌کند.

سید حسین رضوی‌ دشتی خیر فرهنگی نیز گفت: شهرستان دشتی از مناطق کتابخوان استان بوشهر است که باید با هم‌افزایی این مهم را ترویج و به آیندگان انتقال دهد.

وی اظهار کرد: بهره مفید از کتاب‌های بلااستفاده شده در کتابخانه هدف اصلی از این اهدای کتاب بود و خوشحال هستم که می‌توانم با این اقدام به اطلاعات و معلومات دیگران بیافزایم.

رضوی‌ دشتی اظهار امیدواری کرد با اهدای کتاب به باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان زمینه ترویج فرهنگ مطالعه و انس بیشتر با یار مهربان میان این سنین افزایش یابد.

 سید حسین رضوی‌دشتی فعال و خیر فرهنگی و اجتماعی روستای چاوشی شهرستان دشتی است که ۳۵۰ جلد کتاب را با موضوع های مختلف به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی اهدا کرد تا بین باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان شهرستان توزیع شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر