يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
زارع در بازدید از دانشگاه بهزیستی خبر داد:
فکرشهر: فرماندار دشتستان با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن در ارتباط با نقش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در توسعه جامعه مطالبی بیان کرد و از مدرسان و دانشجویان خواست تا با ارائه نظرات و ...
کد خبر: ۱۰۷۴۳
جمعه ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

فکرشهر: فرماندار دشتستان در بازدید از مرکز آموزش علمی و کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی برازجان با اشاره به آغاز سال جدید و لزوم تلاش برای رفع مشکلات مردم گفت: رهبر معظم انقلاب امسال را به نام سال " دولت و ملت، همدلی و همزبانی" نامگذاری کرده‌اند و باید همه در راستای تحقق منویات معظم‌له اهتمام ورزیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع افزود: دشتستان، جایگاه ویژه‌ای در استان دارد و در سال جاری با همت و عزم بیشتر مردم و مسئولان در راستای سربلندی و عزتمندی شهرستان تلاش می‌کنیم.

\n\n

فرماندار دشتستان با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن در ارتباط با نقش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در توسعه جامعه مطالبی بیان کرد و از مدرسان و دانشجویان خواست تا با ارائه نظرات و پیشنهادات خود در امر توسعه شهرستان بیشتر نقش آفرینی کنند.

\n\n

\n\n

وی تصریح کرد: نقش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در توسعه و عمران شهرستان بسیار موثر و مهم است و باید از این ظرفیت نهایت بهره را ببریم.

\n\n

فرماندار شهرستان دشتستان از برگزاری همایش توسعه دشتستان در اول مرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: از نخبگان، مدرسان مراکز آموزش عالی، فرهنگیان، دانشجویان، فعالان مدنی و اقشار مختلف دعوت می‌کنیم تا با دبیرخانه این همایش که به‌زودی محورهای علمی و پژوهشی همایش را تبیین می‌کند همکاری کنند.

\n\n

زارع یادآور شد: اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرها و روستاهای دشتستان مورد توجه و تاکید مسئولان شهرستان قرار دارد و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این آیین از برخی اساتید زن این دانشگاه نیز تقدیر به عمل آمد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر