يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۴۵۱
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵

فکرشهر: رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: این رشته‌های ورزشی در سه‌هزار مجموعه پایگاه قهرمانی واقع در ۲۶ استان کشور فعال شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، هاشم اسکندری روز چهارشنبه در مجمع انتخابات هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان بوشهر افزود: با توجه به عنوان‌های کسب شده در مسابقات آسیایی، جهانی و بین المللی هم اکنون ورزشکاران ملی پوش ایران در بخش آقایان در رده ۲ رنکینگ جهانی و بانوان در رده ۹ قرار دارند.

وی با اشاره به فعالیت خوب داوران بین المللی کشور در این رشته ادامه داد: جایگاه داوران ما در رده بین الملی بالا است و در تمامی مسابقات جهانی و بین المللی داوران ایرانی قضاوت می‌کنند.

اسکندری با اشاره به قدمت ۱۰۰ ساله رشته‌های بیلیارد و بولینگ در استان بوشهر اظهارداشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شده در سال آینده یکی از پایگاه های قهرمانی این رشته در این استان راه‌اندازی شود.

وی بیان کرد: انتظار است دوباره با فعالیت هیات جدید شاهد شکوفایی رشته بیلیارد، بولینگ و بولس و ورزشکاران استان بوشهر در سطح کشور و رده‌های ملی باشیم.

 اسکندری گفت: با توجه به ساحلی بودن  بوشهر، این استان در رشته بولس نیز می‌تواند به عنوان یکی از قطب‌های کشور به صورت همگانی و قهرمانی فعالیت کند.

 در این آیین علیرضا باستان تنها کاندیدای پست ریاست این هیات با ۹ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیات بولینگ و بیلیارد استان بوشهر معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر