يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۶۲۵
شنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۲

فکرشهر: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته کمبود روغن و برنج در استان بوشهر رفع می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عباس تابش صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای رعایت حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته و طرح‌های مهمی را در دست اجرا داریم.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اضافه کرد: در همین راستا طرح درج قیمت تولید روی کالاها در دست اجرا است و درج قیمت روی کالاها باید تشتت فکری خریداران را کاهش دهد.

وی با اشاره به تداخل درج قیمت مصرف‌کننده در دل کالا با قیمت تولیدکنندگان افزود: از فروشگاه‌های زنجیره‌ای انتظار می‌رود این مهم را رعایت کنند و مدیران کلان کشوری این سیاست را به فروشگاه‌ها ابلاغ و رعایت کنند.

تابش با اشاره به اینکه عدم رعایت این موارد به نوعی تخلف محسوب می‌شود ادامه داد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای باید از تداخل درج قیمت مصرف‌کننده در دل کالا با قیمت تولیدکنندگان جلوگیری کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: با توجه به کمبود روغن و برنج در استان بوشهر با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و قرارگاه امنیت غذایی این موضوع مطرح و هماهنگ شد، این موضوع در جلسه ستاد تنظیم بازار استان بوشهر بررسی و در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر