يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۶۵۴
شنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: همه بخش‌های دولتی و خصوصی کمک کردند تا پیک ششم بیماری کرونا مهار و کنترل شد و اکنون سیر نزولی آن در حال طی شدن است.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، احمد محمدی‌زاده روند ابتلا به بیماری کرونا در استان را کاهشی دانست و اظهار کرد: روند بیماری کرونا پس از طی شرایط خوب در فصل پاییز، در فصل زمستان روند ابتلا صعودی شد.

 وی با بیان اینکه در دی روند ابتلا به کرونا مطلوب بود خاطر نشان کرد: در دی تلفات کرونایی استان بوشهر یک نفر بود که در بهمن با افزایشی شدن روند ابتلا و بستری کرونایی، در سه هفته بهمن به شدت آمار بیماران و فوتی‌های کرونایی افزایش یافت.

استاندار بوشهر از مهار پیک ششم کرونا در استان خبر داد و تصریح کرد: در هفته نخست اسفند روند ابتلا به بیماری کرونا نزولی شد و در این راستا ضمن کاهش بستری‌های بخش کرونایی، ثبت فوتی‌ها روند نزولی دارد.

محمدی‌زاده با اظهار امیدواری بر تداوم روند نزولی بستری‌ها و فوتی‌ها افزود: وضعیت شهرستان‌های استان از نظر رنگ‌بندی به گونه‌ای که شهرستان‌های قرمز و نارنجی استان کاهش یافته است.

وی با قدردانی از همکاری و تعامل مردم در رعایت شیوه‌نامه بهداشتی و تلاش کادر درمانی و پزشکی در مهار پیک ششم کرونا افزود: همه بخش‌های دولتی و خصوصی کمک کردند تا پیک ششم بیماری کرونا مهار و کنترل شد و اکنون سیر نزولی آن در حال طی شدن است.

استاندار بوشهر از مردم در خواست کرد برای ادامه روند سیر نزولی ابتلا به کرونا شیوه‌نامه بهداشتی را رعایت و از تجمعات و حضور در مراسم تجمعی و دورهمی پرهیز کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر