يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۶۵۹
شنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به انجام ذخیره کالای اساسی به اندازه کافی در استان گفت: خروج برخی از کالاها از جمله آرد از استان بوشهر ممنوع است.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده عصر شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است و سالانه چند برابر جمعیت استان مسافر نوروزی وارد می‌شود.

وی با پیش‌بینی ورود هشت میلیون مسافر نوروزی به استان بوشهر در نوروز آینده خاطرنشان کرد: محدودیت‌های گردشگری رفع شده و پیش‌بینی می‌شود روزانه بیش از ۲۰۰ هزار نفر وارد استان شوند.

استاندار بوشهر خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای ذخیره‌سازی و تأمین کالاهای اساسی در شهرستان‌های گردشگرپذیر استان بوشهر شد و افزود: باید نگاه ذخیره‌سازی کالا برای جمعیت ۱.۷ میلیون نفری باشد.

وی خواستار رفع همه نگرانی‌ها در مورد تأمین کالای اساسی در شهرهای استان بوشهر شد و افزود: تأمین میوه و تره‌بار ویژه ایام نوروز از دیگر موضوعاتی است که باید با برنامه‌ریزی مناسب انجام شود.

محمدی‌زاده با تاکید بر لزوم برخورد قاطع با محتکران، متخلفان اقتصادی و گران‌فروشان تصریح کرد: خروج برخی از کالاها از جمله آرد از استان بوشهر ممنوع است و باید برخورد قاطع صورت گیرد.

وی جوجه‌ریزی برای تأمین مرغ در ایام نوروز را ضروری دانست و بیان کرد: پس از ایام تعطیلات نوروزی ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود و به همین دلیل باید تدابیر لازم صورت گیرد.

استاندار بوشهر خواستار اقدام عاجل در توزیع کالاها و محصولاتی که مردم بیشتر نیاز دارند شد و افزود: ذخیره کالای اساسی به اندازه کافی در استان بوشهر انجام شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر