سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۷۷۲
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۵

فکرشهر: هواشناسی بوشهر پیش‌بینی کرد: یک سامانه بارشی از اواخر هفته وارد استان می‌شود که تا اوایل هفته آینده فعال خواهد بود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز و فردا دریا در فراساحل جنوبی استان، متلاطم است.
 
حسین مستانه افزود: همچنین پیش‌بینی می‌شود از روز پنج‌شنبه با نفوذ یک سامانه بارشی به استان، ضمن افزایش سرعت باد‌های جنوبی و تداوم فعالیت آن تا اوایل هفته آینده، در برخی نقاط استان وقوع بارش باران گاهی رگبار پراکنده همراه با رعدوبرق و وزش تندباد پیش‌بینی می‌شود.
 
وی، آسمان استان را تا فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی کرد.
 
این کارشناس هواشناسی بوشهر ادامه داد: جهت وزش باد بیشتر شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا در فراساحل جنوبی در برخی ساعت‌ها ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
 
وی ادامه داد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر و در فراساحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.
 
مستانه گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۲۴:۰۱ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۷:۵۷، جزر دوم ساعت ۱۱:۳۱ و مد دوم ساعت ۱۸:۲۴ است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر