دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۷۷۸
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت:با توجه به شرایط خاص جزیره خارگ و عدم دسترسی به خشکی، تنظیم بازار یکی از موارد مهم به شمار می رود که با رصد مستمر قابل کنترل است.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با عنایت به شرایط خاص جغرافیایی جزیره خارگ و عدم دسترسی به خشکی تنظیم بازار یکی از موارد مهم بوده که با رصد مستمر این امر قابل کنترل است.

وی افزود: با هم گرایی و هم افزایی صورت گرفته با جهاد کشاورزی و همچنین نظارت نماینده صنعت و معدن ۵ تن برنج با نرخ مصوب دولتی در جزیره خارگ توزیع شد.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: در ادامه این روند و کنترل بازار در این جزیره ۵ تن برنج دیگر نیز به زودی وارد جزیره خارگ خواهد شد که اطلاع رسانی لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت،

وی اضافه کرد: همچنین با رایزنی صورت گرفته در نظر داریم کالاهای دیگر مانند روغن، شکر، مرغ و گوشت نیز با نرخ مصوب دولتی وارد جزیره و توزیع آن از سر گرفته شود.

نظرات بینندگان
فرامرز نادرخاني
|
-
|
سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۹
 سلام وعرض ادب خدمت جناب لقاي مهندس دشتي بخشدار ويژه جزيره خارگ.     عطف به فرمايشلت جنابعالي كننرل موجودي مواد غذايي و مواد اوليه و تهيه  بموقع انها از اهميت وپژه اي برخوردار است سال ١٣٩٨ كه من انجا بودم و يادش بخير به خاطر طوفان و بسته بودم بندر ذحيره ارد گندم كاهش پيدا كرد ولي به خواست خدا دريا ارام شد و كشتي بار ارد گندم را به جزيره رساند ولي كلا سه ماه زمستان اين مشكل حاد تر از بقيه فصل ها است و لذا كار برنامه ريزي را كمي دشوار تر ميكند     با تشكر. ا 
ناشناس
|
-
|
سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۰
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر