يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: برخی منابع خبری از «حمله وهابيون به اتوبوس زائران ايرانى در مکه» خبر داده اند.\n\nبه گزارش فکرشهر، اخبار رسيده از شهر مکه مکرمه حاکي از آن است که عصر روز گذشته اتوبوس حاملان زائران ایرانی در شهر مکه مکرمه  مورد حمله تعدادي وهابي قرار گرفت.\n\nگفته مي شود اتوبوس مورد حمله قرار گرفته، حامل 25 زائر ایرانی بوده است.\n\nبه نوشته شیعه آنلاین، در همين حال يکي از مقامات سازمان حج و زیارت جمهوري اسلامي ايران ضمن انکار اين ماجرا، در این باره گفت: این حادثه توسط چند کودک انجام شده است!
کد خبر: ۱۰۷۸۵
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۰

فکرشهر: برخی منابع خبری از «حمله وهابيون به اتوبوس زائران ايرانى در مکه» خبر داده اند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، اخبار رسيده از شهر مکه مکرمه حاکي از آن است که عصر روز گذشته اتوبوس حاملان زائران ایرانی در شهر مکه مکرمه  مورد حمله تعدادي وهابي قرار گرفت.

\n\n

گفته مي شود اتوبوس مورد حمله قرار گرفته، حامل 25 زائر ایرانی بوده است.

\n\n

به نوشته شیعه آنلاین، در همين حال يکي از مقامات سازمان حج و زیارت جمهوري اسلامي ايران ضمن انکار اين ماجرا، در این باره گفت: این حادثه توسط چند کودک انجام شده است!

\n\n

وى در ادامه افزود: بنده اعتقادی به این مطلب ندارم که این سنگ اندازی با برنامه ریزی قبلی بوده است.

\n\n

اين مقام مسئول در سازمان حج و زيارت ايران با اشاره به این حمله به عنوان یک اتفاق ساده، افزود: این مدل تعرضات و سنگ پرانی ها را در عمره های سال های قبل نیز شاهد بوده ایم.

\n\n

در پايان لازم به ذکر است، اين حمله به اتوبوس زائران ايراني در حالي رخ داده که کمتر از يک هفته از ماجراي تجاوز مأموران امنيتي فرودگاه بين المللي جده به دو نوجوان ايراني مي گذرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر