دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۹۲۰
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۷

فکرشهر: رئیس پلیس فتا بوشهر از مشاهده تکرار یک شگرد مجرمانه سایبری در قالب پرداخت سود سهام عدالت در فضای مجازی خبرداد و گفت : هم استانی های محترم توجه داشته باشند که از واریز هر گونه وجه یا هزینه ای به حساب کلاهبرداران سایبری برای دریافت سود سهام عدالت ،پرهیز نمایند. 

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ «مهدی قاسمی» در بیان جزییات این خبر بیان داشت: خبری در رسانه ها و صداسیما اطلاع رسانی شد مبنی بر اینکه بنا بر اعلام مدیر عامل شرکت سپرده گذاری سود سهام عدالت در حال وصول از شرکت های سرمایه پذیر است و این سود به احتمال زیاد در هفته سوم اسفندماه به حساب ذینفعان واریز خواهد شد. 

وی گفت : بعد از انتشار این خبر باز هم شاهد هستیم که مجرمان سایبری ،اقدامات مجرمانه خود را برای سوء استفاده از عدم آگاهی و توجه مردم به مسائل ایمنی آغاز کرده و تقریبا مشابه شگرد کلاهبرداران صادر کننده ابلاغیه های جعلی قضایی سامانه ثنا،با ارسال پیامک هایی در شبکه های اجتماعی تحت عنوان ثبت نام فوری برای دریافت سود سهام عدالت یا ثبت نام جاماندگان این طرح معیشتی،تلاش میکنند تا آنها را به صفحات و درگاههای جعلی بانکی هدایت و اقدام به برداشت اینترنتی حسابشان نمایند. 

سرهنگ قاسمی خاطرنشان کرد :مردم شریف استان می بایست هوشیار باشند که هرگونه اطلاع رسانی و صدور ابلاغیه در خصوص نحوه ، میزان و زمان بهره مندی از هرگونه خدمات دولتی یا موضوعات معیشتی از طریق سرشماره های پوششی همانند  adliran.ir قوه قضاییه ،اطلاع رسانی میشود و بهیچ عنوان پیامکی با سرشماره شخصی ارسال نخواهد شد.

سرهنگ قاسمی در خاتمه نیز تاکید نمود که در صورت نیاز به پیگیری موارد مربوط به سهام عدالت خود،می بایست به سامانه الکترونیکی سهام عدالت به نشانی  samanese.ir  یا به سامانه جامع اطلاعات مشتریان  www.sejam.ir مراجعه کنید.
http://sapp.ir/policeboushehr

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر