يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ شهردار ابپخش در بازدید معاون عمرانی استاندار خبر داد:
وی توضیح داد: 4 مجموعه پارک محله ای با اعتبار 600 میلیون تومان، 4 مجموعه زمین چمن مصنوعی با اعتبار 820 میلیون تومان و اجرای آسفالت 25 کوچه و معبر با اعتبار 3.3 میلیارد تومان از جمله ی این اعتبارات است...
کد خبر: ۱۰۷۹۸
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

فکرشهر: شهردار آبپخش از افتتاح پروژه های بزرگ این شهر در هفته ی دولت خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مهندس حسین عباسی در جریان بازدید معاون عمرانی استاندار از پروژه های در دست احداث آبپخش گفت: 4 پروژه ی بزرگ با مجموع اعتبارات 5 میلیون و 320 میلیون تومان، در آبپخش در دست اجراست.

\n\n

وی توضیح داد: 4 مجموعه پارک محله ای با اعتبار 600 میلیون تومان، 4 مجموعه زمین چمن مصنوعی با اعتبار 820 میلیون تومان و اجرای آسفالت 25 کوچه و معبر با اعتبار 3.3 میلیارد تومان از جمله ی این اعتبارات است.

\n\n

\n\n

عباسی افزود: همچنین پیاده رو سازی و سنگفرش بلوار انقلاب ـ بلوار وحدت ـ خیابان ناصرخسرو ـ خیابان امام خمینی و خیابان شهدا با مجموع اعتبار 600 میلیون تومان نیز از جمله ی این 4 پروژه ی بزرگ است که آن ها را در دست اجرا داریم.

\n\n

وی اظهار داشت: این پروژه ها از محل اعتبارات داخلی شهرداری و اعتبارات ارزش افزوده اجرایی خواهد شد و جدا از پروژه های استانی می باشد.

\n\n

شهردار آبپخش اضافه کرد: این پروژه ها همراه با تکمیل بلوار غدیر، در برنامه زمانبندی شده شهرداری و در هفته دولت افتتاح خواهند شد.

\n\n

مهندس عباسی اضافه کرد: زیرسازی و آسفالت خیابان معلم در محله درواهی و تکمیل خیابان امام خمینی محله قلایی هم تا اخر سال اجرا می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این آیین که معاون عمرانی استانداری و معاون عمرانی فرمانداری دشتستان حضور داشتند، از پروزه های در حال احداث شهرداری آبپخش بازدید به عمل آمد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

برای دیدن تصاویر بیشتر این بازدید ( اینجا ) کلیلک کنید.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر