دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۲۲۶
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۳

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: برای حرکت به سمت جلو و رسیدن به پیشرفت ایجاد هم افزایی، همراهی رسانه ای و تعیین نقشه راه در استان ضروری است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالرحیم افروغ روز یک‌شنبه در نشست هم اندیشی رسانه‌های استان بوشهر افزود: حتی وقتی ساختار منظم، منسجم و شاخصی نداشته باشیم اما برای حرکت روبه جلو باید یک هم افزایی و همراهی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: برای حرکت به سمت جلو باید راهی که تاکنون طی کرده و مسیر پیش رو را واکاوی و با اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط  قوت خود گام در مسیر مشخص شده بگذاریم.

افروغ اضافه کرد: منظومه حرکتی جامعه رسانه ای، سهم رسانه ها و خبرنگاران استان فارغ از هر دیدگاه و سلیقه سیاسی برای اعتلای ایران اسلامی و برداشتن گام‌های بعدی در این مسیر باید مشخص باشد.

وی ادامه داد: مسئولیت جامعه رسانه ای در مقابل مسائل موجود در جامعه چیست آیا این حق را داریم در مسیری گام برداریم که برون داد آن گسترش آسیبهای اجتماعی شود.

وی تاکید کرد: در شرایطی که رهبر معظم انقلاب بر مساله جهاد تبیین تاکید دارند وظیفه رسانه ها باید مشخص باشد.

افروغ گفت: آیا جهاد تبیین به معنی این است که در مقابل فلان نگرش سیاسی حاکم باید سکوت کرد و سلیقه های مختلف و نگاه‌های اجتماعی را کنار گذاشت؛ به طور قطع این طور نیست چون جامعه به تضارب آراء و آزاد اندیشی اعتقاد دارد.

وی تاکید کرد: نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین باید مشخص شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: گِله‌های رسانه، ضعف‌ها، تنگناها و نبود پشتیبانی‌ها را می‌شناسم و تلاش ما این است این کمبودها مانع از پرداختن به این افق بلند نشود.

وی تاکید کرد: هیچ کدام از این مشکلات نباید مانع از حرکت بلند رسانه‌ای استان بوشهر که افق آن یک میلیون و 200 هزار نفر و شاید بیشتر طراحی شده باشد بلکه باید با ارائه کاری خوب کشورهای حوزه خلیج فارس را متاثر کنیم.

افروغ اضافه کرد: فارغ از همه سلیقه‌ها حد ما ایران و حفظ شان و جایگاه کشور و دوم شرع است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: باید اولویت‌های رسانه ای و ساختارها مشخص باشد و به کمک هم مسائل، مشکلات و گره‌های رسانه ای استان باز شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر