چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
فکرشهر: بیژن زنگنه وزیر نفت گفت: روی هر کدام از اموال بابک زنجانی دست می‌گذاریم یکی می‌گوید مال من است...
کد خبر: ۱۰۸۲۸
سه‌شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

فکرشهر: بیژن زنگنه وزیر نفت گفت: روی هر کدام از اموال بابک زنجانی دست می‌گذاریم یکی می‌گوید مال من است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، وزیر نفت درباره آخرین وضعیت بابک زنجانی و مطالبات وزارت نفت از این فرد، اظهار داشت: بابک زنجانی بیش از دو هزار و 700 میلیون دلار از پول نفت را پس نداده و به نظر من از اول هم قصد نداشته که پس بدهد. وی فعلا در بازداشت است و قوه قضاییه و دادستانی در حال پیگیری این موضوع هستند.

\n\n

زنگنه درباره حکم انتقال دارایی‌های زنجانی به این وزارتخانه نیز گفت: برای انتقال اموال، جعفری دولت آبادی هفته گذشته دستور داده است که اموال به حساب به نام وزارت نفت منتقل شود.

\n\n

به گفته زنگنه، به وزارت نفت وکالت داده شده و اقدامات انتقال در حال انجام است و روزی که انتقال آغاز شود روز قیمت گذاری خواهد بود؛ اما ارزش اموال به قدری نیست که کل بدهی وی را پوشش دهد.

\n\n

وی ادامه داد: بیشتر اموال مربوط به پیش از آن است که پول نفت را بگیرد و هنوز نگفته که پول نفت را چکار کرده است.

\n\n

زنگنه تصریح کرد: دو زمین در شهرک غرب و الهیه است و سایر اموال وی مانند شرکت هواپیمایی با وام و بدهی است و پس از کسر بدهی چیزی از آن باقی نمی‌ماند.

\n\n

وزیر نفت با اشاره به این‌که روی هر کدام از اموال دست می‌گذاریم یکی می‌گوید مال من است، اظهار کرد: همه اموال زنجانی به 500 میلیون دلار هم نمی‌رسد، اما به هرحال از دولت ممنونیم و این کار ادامه یابد تا اموال دولت استیفا شود. 

\n\n

منبع:ایسنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر