جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: آزمایشگاه بیمارستان زینبیه شهر خورموج به عنوان تنها آزمایشگاه و مرکز درمانی دولتی شهرستان دشتی استان بوشهر به علت خرابی دستگاه آن تعطیل شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، شهروندان خورموجی روز سه شنبه با مراجعه به خبرنگار ایرنا خواستار انعکاس این مشکل به مسوولان ذی ربط و راه اندازی دوباره تنها آزمایشگاه بیمارستان دولتی زینبیه این شهر شدند.
کد خبر: ۱۰۸۳۰
سه‌شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۶

فکرشهر: آزمایشگاه بیمارستان زینبیه شهر خورموج به عنوان تنها آزمایشگاه و مرکز درمانی دولتی شهرستان دشتی استان بوشهر به علت خرابی دستگاه آن تعطیل شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، شهروندان خورموجی روز سه شنبه با مراجعه به خبرنگار ایرنا خواستار انعکاس این مشکل به مسوولان ذی ربط و راه اندازی دوباره تنها آزمایشگاه بیمارستان دولتی زینبیه این شهر شدند.

\n\n

علی میرکانی کارمند بازنشسته درشهر خورموجی گفت: مدتی است که تنها آزمایشگاه بیمارستان این شهر به دلیل خرابی دستگاه آن تعطیل شده و ما برای انجام آزمایش بناچار با پرداخت چند برابر هزینه به آزمایشگاه بخش خصوصی مراجعه می کنیم.

\n\n

وی افزود: بیشتر مردم شهرستان دشتی ازنظر مالی از اقشارضعیف، بازنشسته وکم درآمد هستند وتوانایی پرداخت هزینه آزمایشگاه بخش خصوصی را ندارند.

\n\n

میرکانی از مسوولان بهداشت ودرمان خواست با توجه به اجرای موفقیت آمیز طرح نظام سلامت برای تجهیز و برطرف کردن خرابی این آزمایشگاه همکاری ومساعدت فوری داشته باشند.

\n\n

محسن حیدری زاده دیگر شهروند خورموجی بیان کرد: این آزمایشگاه روزانه جوابگوی همه بیماران این شهرستان و کمک بسیارخوبی برای مردم کم درآمد بود.

\n\n

وی اظهار کرد: توقع ما ازمسوولان بهداشت ودرمان تهیه یک دستگاه مجهز آزمایشگاهی برای انجام آزمایش های مردم دراین بیمارستان است.

\n\n

حیدری زاده اضافه کرد: اجرای طرح تحول سلامت کمک بسیارخوب وموفقی برای مردم محروم وکم درآمد بوده است وما انتظارداریم که مشکلات ونقطه ضعف های این طرح نیز برطرف شود تا خدمات دولت محترم زیر سئوال نرود.

\n\n

رییس بیمارستان زینبیه خورموج گفت: چند روزی است که تنها دستگاه آزمایشگاه بیمارستان زینبیه خورموج دچارمشکل شده و آزمایشگاه این بیمارستان تعطیل است، به همین دلیل هیچ گونه آزامایش از بیماران ومردم عادی برای آزمایشگاه انجام نمی شود.

\n\n

دکترعلی بهنام افزود: همه آزمایش های بیماران بستری با هزینه بیمارستان توسط بخش خصوصی در سطح شهرانجام می شود اما هزینه آزمایش بیماران عادی به عهده خود آنان است.

\n\n

بهنام اضافه کرد: آزمایشگاه این بیمارستان پیش از خراب شدن دستگاه آن، روزانه بیش از70 نفرازبیماران عادی را پذیرش می کرده است.

\n\n

وی افزود: روزانه بیش از150 بیماراورژانس وسرپایی ازخدمات این آزمایشگاه بهره مند می شدند.

\n\n

بهنام ادامه داد: پیگیری لازم برای تعمیرات این دستگاه انجام شده و امیدواریم بزودی مشکل برطرف شود.

\n\n

وی تاکید کرد: این بیمارستان نیازمند یک دستگاه آزمایشگاه وپیشرفته جدید است که برای خرید ونصب این دستگاه دو میلیارد ریال مورد نیازاست.

\n\n

بهنام گفت: امیدواریم با توجه به نیازشهرستان دشتی وبیمارانی که بیشتر ازاقشارمحروم وکم درآمد هستند اعتبار مورد نیاز درسال جاری برای خرید ونصب این دستگاه تامین واجرایی شود.

\n\n

فرماندار دشتی اظهارکرد: درسال گذشته برای تجهیز وخرید دستگاه های پیشرفته و مورد نیاز بیمارستان زیبنیه خورموج 27 میلیارد ریال برای خرید ونصب دستگاه های پیشرفته ودیجیتال رادیولوژی، سونوگرافی وتوسعه وتعمیر این بیمارستان اختصاص یافته است.

\n\n

غلامرضا مهرجو افزود: دراجرا ی طرح تحول نظام سلامت کارهای بسیارخوبی برای تبدیل این بیمارستان به یک بیمارستان خوب و با تجهیزات به روز انجام شده است.

\n\n

مهرجو اضافه کرد: درسال جاری تجهیز و خرید سایر دستگاه های مورد نیاز بیمارستان زینبیه خورموج به عنوان مهمترین مرکز درمانی در شهرستان دشتی دراولویت توزیع اعتباری شهرستان قرارخواهد گرفت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر