دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: 60 تخت بیمارستانی به ظرفیت کنگان اضافه می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، ایرج بیژنی بعد از ظهر امروز در بازدید از بیمارستان کنگان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید توجه خاصی به حوزه سلامت و بهداشت دارد و تاکنون اقدامات ارزشمندی در بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی انجام داده است.\n\nوی افزود: حجم و کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی نسبت به قبل رشد چشمگیری داشته و البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب باید تلاش بیشتری انجام دهیم.
کد خبر: ۱۰۸۳۲
سه‌شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۰

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: 60 تخت بیمارستانی به ظرفیت کنگان اضافه می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ایرج بیژنی بعد از ظهر امروز در بازدید از بیمارستان کنگان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید توجه خاصی به حوزه سلامت و بهداشت دارد و تاکنون اقدامات ارزشمندی در بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی انجام داده است.

\n\n

وی افزود: حجم و کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی نسبت به قبل رشد چشمگیری داشته و البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب باید تلاش بیشتری انجام دهیم.

\n\n

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اهمیت اجرای طرح توسعه بیمارستان 96 تختخوابی امام خمینی (ره) کنگان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح از اولویت‌های بخش بهداشت و درمان در این شهرستان است و امیدواریم به زودی شاهد تکمیل این طرح مهم و بزرگ باشیم.

\n\n

بیژنی تصریح کرد: بیش از 16 میلیارد تومان برای تکمیل و راه‌اندازی طرح توسعه بیمارستان کنگان اعتبار هزینه می‌شود و امیدواریم به زودی این مهم محقق شود.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی با بیان اینکه 60 تخت بیمارستانی به ظرفیت کنگان اضافه می‌شود یادآور شد: مجوزهای لازم برای این مهم از وزارت بهداشت اخذ شده و بدون تردید راه‌اندازی تخت‌های جدید موجبات رضایتمندی مردم خواهد شد.

\n\n

بیژنی از تکمیل همزمان 6 پروژه بزرگ درمانی در کنگان خبر داد و اظهار داشت: بیش از 22 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه‌ها هزینه خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر