پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۳۲۳
سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: احداث پارک محله‌، نشاط و شادی را در بین خانواده‌ها و فرزندان بیشتر خواهد کرد و باید این پارک‌ها در همه محلات ایجاد شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی بعد از ظهر دوشنبه در آئین افتتاح پارک مهر در منطقه مسکن مهر نوروزآباد گناوه با تقدیر از تلاش‌های شورای اسلامی و شهرداری گناوه اظهار داشت: اگر بخواهیم شاهد ایجاد فضای سبز بیشتر در شهر باشیم و سرانه فضای سبز افزایش یابد همه باید شهرداری را در این زمینه یاری دهند.

امام جمعه گناوه ادامه داد: با توجه به اینکه سرانه استاندارد فضای سبز به ازای هر نفر ۳۰ مترمربع است باید تلاش‌ها را تا رسیدن به این نقطه بیشتر کرد.

وی گفت: اگر بخواهیم سطح و کیفیت زندگی خود را بالاتر ببریم و آرامش در زندگی وجود داشته باشد باید تلاش کرد سرانه فضای سبز در شهرستان گسترش یابد که با همکاری همه مردم و مسئولان میسر خواهد شد.

امام جمعه گناوه اضافه کرد: احداث پارک محله‌، نشاط و شادی را در بین خانواده‌ها و فرزندان بیشتر خواهد کرد و باید تلاش کرد این پارک‌ها در همه محلات ایجاد شوند.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سال نو گفت: با توجه به شیوع کرونا در دو سال گذشته و کاهش مسافران و گردشگران، امسال حضور مسافران و گردشگران بیشتر خواهد بود که باید با برنامه ریزی مناسب میزبان خوبی برای مهمانان نوروزی شهرستان باشیم.

وی گفت: مهمانان نوروزی سفیران و مبلغان شهر ما هستند و اگر خاطره خوبی از شهر ما داشته باشند مبلغان بی هزینه‌ای هستند که می‌توانند شهر و مردم خونگرم و مهمان نواز این شهرستان که زبانزد خاص و عام هستند را بیشتر معرفی کنند.

وی گفت: همه باید کمک کنند تا زمینه و بستر مناسب برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران نوروز در شهرستان فراهم شود.

امام جمعه گناوه با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت قمر بنی هاشم (ع) و تبریک روز جانباز افزود: امروز تعهد و وفاداری در جامعه کمرنگ شده است و بسیاری از سیر پرونده‌ها و دادگاه‌ها به دلیل عدم پایبندی به قرار دادها و وفاداری‌ها است و باید آن حضرت را اسوه و الگوی خود قرار دهیم.

در این آئین به مناسبت هفته منابع طبیعی و در دومین روز از این هفته برگزار شد چند اصله نهال در پارک محله‌ای مهر نوروز آباد گناوه توسط مسئولان غرس شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر