جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۳۹۶
سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: امنیت شهرستان تنگستان مدیون فرهنگ غنی و اقدامات دستگاه‌های امنیتی و مرتبط است.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی ظهر سه شنبه در نشست کمیسیون پیشگیری از وقوع جرم شهرستان تنگستان اظهار داشت: خداوند را شاکرم که زمینه‌ای فراهم شد که در شهرستانی هستم که از مردم و همچنین امنیت خوبی برخوردار بوده و این امنیت باید تقویت و بیشتر شود.

فرماندار تنگستان افزود: با اطلاع‌رسانی و ارتباط درست و بجا می‌توان از کمک‌های مدیران و مردم برای پیش‌گیری از وقوع جرم استفاده کرد.

وی گفت: برای انتقال اطلاعات و فرهنگ‌سازی لازم، می‌توان محله به محله با کمک پایگاه‌های بسیج و مساجد، مسیرهای اطلاع‌رسانی را افزایش داد.

لطفی بیان کرد: همین که از ظرفیت گروه‌های مردمی استفاده شود، مقدمه‌ای است برای اینکه مردم فعالیت‌های دستگاه‌ها در زمینه پیشگیری را به همدیگر منتقل کنند.

وی گفت: ضمن تاکید بر انجام درست مسؤلیت و وظیفه دستگاه‌های مرتبط با موضوع؛ شهرداری‌ها موضوع پایش تصویری را در اولویت کاری‌شان قرار دهند

فرماندار تنگستان تصریح کرد: غرق شدن سه جوان روستای سالم‌آباد همه را متأثر کرد و مراقبت کنیم تا خبرهای خوب در شهرستان مخابره شود.

وی گفت: پایش تصویری به پیشگیری از جرم خیلی کمک می‌کند و با توجه به اینکه دستگاه‌های دولتی در حال کوچک شدن هستند و با توجه به کمبود نیروی انسانی و تجهیزات اداری، روش جایگزینی مفیدی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر