چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نشست خبری سرپرست شهرداری برازجان برگزار شد/ بصری در پاسخ به فکرشهر:
فکرشهر: نمی توان انتظار معجزه داشت/ / اختیارات شهردار و سرپرست یکی است و عزل و نصب هم جزو آن است/ می دانم برخی از نیروها وارد شهرداری شده و الآن هم مشغول کارند/ توضیحات پیرامون...
کد خبر: ۱۰۸۴۳
سه‌شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

فکرشهر: نشست خبری سرپرست جدید شهرداری برازجان برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، نشست خبری سرپرست شهرداری برازجان، ظهر امروز، سه شنبه، 25 فروردین ماه و دو روز پس از معارفه ی وی انجام پذیرفت.

\n\n

سیدهاشم بصری، در این نشست گفت: از زحمات ماشاالله احمدی، شهردار سابق برازجان تشکر می کنم و امیدوارم در هر کجا که هستند، موفق باشند.

\n\n

وی اضافه کرد: پست ها در دست ما امانت هستند و باید کاری کرد که نام نیک از ما بر جای بماند.

\n\n

نمی توان انتظار معجزه داشت

\n\n

سرپرست شهرداری برازجان ادامه داد: بخاطر ذیق وقت و مدت نهایتا سه ماهه تصدی پست توسط بنده نمی توان انتظار معجزه داشت ولی معتقدم در اولین برنامه باید کار فرهنگی انجام شود تا اعتماد بین مردم و شهرداری بیشتر گردد.

\n\n

هیچ برنامه ای برای شهردار شدن ندارم

\n\n

سرپرست شهردای برازجان در پاسخ به سوال فکرشهر پیرامون احتمال انتخاب وی به عنوان شهردار برازجان گفت: من هیچ برنامه ای برای شهردار شدن نداشته و ندارم و شورا نیز هیچ برنامه و درخواستی در این باره نداشته است.

\n\n

وی ادامه داد: برنامه های کاری ام را برای حداکثر سه ماه، آماده کرده و به شورا ارائه داده ام و لا غیر.

\n\n

اولویت برنامه ام رسیدگی به مسائل مالی شهرداری است

\n\n

بصری در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار فکرشهر پیرامون اولویت کاری اش در طول این سه ماه نیز گفت: یکی از برنامه های کوتاه مدت من، رسیدگی به مسائل مالی شهرداری است.

\n\n

وی توضیح داد: یکی از مشکلات اصلی ما، مسائل مالی شهرداری می باشد که رسیدگی و ساماندهی آن ها را در این مدت مد نظر دارم.

\n\n

\n\n

اختیارات شهردار و سرپرست یکی است و عزل و نصب هم جزو آن است

\n\n

بصری در پاسخ به سوال دیگری پیرامون تغییرات در پست های شهرداری در طول این سه ماه نیز، گفت: به اعضای شورا و همکاران خود گفته ام که اختیارات شهردار و سرپرست یکی است و عزل و نصب هم جزو آن است و در نیروهای انسانی جابجایی باید صورت گیرد.

\n\n

وی ادامه داد: البته این بدین معنی نیست که کسی تخلفی انجام داده است؛ بحث شایسته سالاری است و همکاری که دو مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد دارد نباید در جایی باشد که هیچ استفاده ای از آن نشود.

\n\n

بصری اضافه کرد: در عزل و نصب ها با شورا مشورت خواهم کرد ولی نظر نهایی را خود خواهم داد البته اگر همکاران نظر بهتری داشته باشند شایسته سالاری خواهیم کرد و نظر آن ها را انجام خواهیم داد. 

\n\n

می دانم برخی از نیروها وارد شهرداری شده و الآن هم مشغول کارند

\n\n

سرپرست شهرداری برازجان پیرامون استخدام غیر قانونی پرسنل شهرداری نیز اظهار داشت: برای استخدام ها باید پروسه ای طی شود؛ که در برخی موارد این موضوع رعایت نشده است.

\n\n

وی گفت: نمی دانم آیا شورای شهر از استخدام این نیروها اطلاع داشته یا نه، ولی می دانم برخی از نیروها وارد شهرداری شده و الآن هم مشغول کارند.

\n\n

\n\n

توضیحات پیرامون آرامستان و پل های برازجان

\n\n

بصری پیرامون مسئله آرامستان جدید و راه ورودی آن اظهار داشت: تملک اراضی صورت گرفته است و مراحل انتقال سند آن در حال انجام است ضمن اینکه در خصوص انتقال محل آرامستان به جای دیگر تا به حال هیچ صحبتی نشده است.

\n\n

وی پیرامون مشکلات پل های شهر برازجان نیز گفت: از محل ماده 10 و 11 مبلغ 2 میلیارد تومان برای 8 پل حادثه دیده در نظر گرفته شده بود که 700 میلیون تومان آن اختصاص یافت.

\n\n

بصری اضافه کرد: از این بودجه مبلغ 480 میلیون تومان به پل مجاهد تخصیص داده شده است که البته دلیل طولانی شدن تکمیل آن علاوه بر کافی نبودن پول، درگیر بودن چندین اداره در نقل و انتقال لوله های آب، گاز و ... است.

\n\n

سرپرست شهرداری برازجان با گلایه از وضعیت کوچه های شهر، ادامه داد: وضعیت آسفالت کوچه ها زیاد خوب نیست و بسیاری ازآن ها هستند که خاکی اند اما این موضوع عملا برمی گردد به مسائل مالی؛ ما توان کافی برای آسفالت همه کوچه ها را بدون مشارکت مردم نداریم.

\n\n

در شورا تقسیم کار کرده ایم

\n\n

هادی کفاش، نائب رییس شورای اسلامی شهر برازجان که در این نشست حاضر بود نیز، گفت: به عنوان نماینده شورا از تلاش های احمدی، شهردار سابق تشکر می کنم.

\n\n

وی ادامه داد: احمدی در حد تجربه و توان خود در راستای خدمت به شهر تلاش کرد و در عرصه های دیگر خدمت برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم.

\n\n

کفاش افزود: در شورا تقسیم کار کرده ایم تا کمبودهای شهر را مرتفع سازیم و اعضا موظف شده اند که با پیگیری مستمر و مطرح کردن مشکلات با آقای بصری شاهد تحولی شگرف در شهر باشیم.

\n\n

نائب رییس شورای شهر برازجان در پایان گفت: شورا با بررسی های جامع، در آینده شهرداری مناسب برای برازجان انتخاب خواهد کرد.

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر