يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۵۱۵
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

فکرشهر: با رأی هیئت داوران، برگزیدگان پنجمین جشنواره کشوری ایده پردازی ورزشی و بازی‌های آموزشی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان به میزبانی بوشهر معرفی شدند.

به گزارش فکرشهر از مهر، معاون توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس علامه طباطبایی بوشهر و دبیر اجرایی این جشنواره عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تقدیر از عوامل برگزاری این جشنواره در سطح ملی و استانی اظهار داشت: در شهریورماه امسال در پی مصوبه معاونت دانشجویی دانشگاه و ابلاغ برگزاری این جشنواره ستاد استانی جشنواره در بوشهر تشکیل شد.

علی اکبر قاسمی گفت: در این راستا جلسات متعددی به ریاست رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برگزار و به دنبال آن کمیته‌های مختلف این جشنواره تشکیل شد.

قاسمی بیان داشت: سپس فراخوان جشنواره به همه استان‌ها ارسال و در فضای مجازی انتشار یافت و به طور مداوم در ارتباط با آن اطلاع رسانی لازم انجام شد.

وی در ادامه اضافه کرد: براساس این فراخوان دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور ایده‌های دانشجومعلمان خود را اخذ کرده و ایده‌های برتر را برای ما ارسال کردند.

معاون آموزشی، فرهنگی و پژوهشی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر و رئیس هیئت داوران این جشنواره نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز بوشهر اظهار داشت: از همه دست اندرکاران جشنواره در سطح ملی و استانی و همکاران ارجمند دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر و اساتید داور و دانشجومعلمانی که با شرکت در این جشنواره بر غنای آن افزودند، تقدیر می‌کنم.

سید محسن محمدی گفت: از مجموع آثار ارسالی در سطح استانی در نهایت ۳۱ ایده از دانشگاه دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور مورد داوری قرار گرفت.

محمدی بیان داشت: داوران در سه حوزه پژوهشی، تهیه محتوا و تربیت بدنی از اساتید دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر و دیگر استان‌های کشور بودند.

وی در ادامه افزود: ایده‌های انتخابی با توجه به معیارها و ملاک‌های مشخص شده مورد داوری قرار گرفت و تعداد ۶ ایده به عنوان ایده برتر انتخاب شدند.

۱- مهدی غضنفری پردیس علامه طباطبایی استان اردبیل

۲- فاطمه پاک نیت پردیس حضرت زینب (س) استان مرکزی

۳- امید مظفری پردیس شهید مدرس استان کردستان

۴- محمد مهدی حسن زاده پردیس آیت الله خامنه ای استان گلستان

۵- مهسا داداشی پردیس الزهرا (س) استان زنجان

۶- خدیجه محسنی کللی پردیس بنت الهدی صدر استان بوشهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر