يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۵۵۲
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۱

فکرشهر: فرماندار گناوه خواستار توسعه خدمات‌دهی به معلولین و نیازمندان تحت حمایت بهزیستی در این شهرستان شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمدتقی صفری صبح پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرست بهزیستی شهرستان گناوه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: خدمت به مردم به ویژه اقشار تحت حمایت نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی توفیق بزرگ و بسیار ارزشمند است که باید با قدردان آن بود و در خدمت رسانی به این قشر هر چه بیشتر تلاش کرد.

فرماندار شهرستان گناوه خواستار اهتمام بیشتر جهت رفع مشکلات معلولین و نیازمندان تحت حمایت بهزیستی شد و گفت: ما باید شاکر درگاه الهی باشیم که توفیق خدمت به نیازمندان بهزیستی را به ما سپرده شده است.

وی آمادگی خود را جهت همکاری لازم برای برطرف کردن مشکلات جامعه هدف بهزیستی ابراز داشت و افزود: تمام تلاش خود را در برآورده کردن خواسته‌ها و نیازهای مددجویان این نهاد در شهرستان گناوه به کار بسته‌ایم و در کمک به این قشر و در راستای اجرای برنامه‌های سازمان در شهرستان آماده همکاری و همراهی هستیم.

صفری گفت: خدمت به جامعه هدف بهزیستی و نهادهای حمایتی مایه افتخار است و ما با افتخار آماده خدمت رسانی هستیم.

وی با تقدیر از مدیر پیشین بهزیستی شهرستان گناوه و آرزوی موفقیت برای مدیر جدید این اداره گفت: مدیر جدید این اداره با ایجاد هماهنگی و صمیمیت و تعامل بین کارکنان در کمک به جامعه هدف این سازمان گام‌های مؤثر بردارد.

حسین اسدی راد، سرپرست بهزیستی استان بوشهر در این نشست برنامه‌های بهزیستی را بر حول محور فعالیت‌های مستمر در رفع نیازهای معیشتی، اشتغال، مسکن و درمان جامعه هدف بهزیستی ذکر کرد اظهار داشت: خدمات ارائه شده به جامعه هدف باید عزت مدار و با حفظ حرمت‌ها باشد.

در این آئین از تلاش‌ها و خدمات مینا شهابی تقدیر و یداله خرم نژاد به عنوان سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان گناوه معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر