شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: در استان بوشهر ۴۳ حزب ثبت شده است که هم اکنون ۱۹ حزب فعال هستند.\n\nبه گزارش فکرشهر، فتح‌الله حقیقی ظهر چهارشنبه در نشست معاون وزیر کشور با احزاب و فعالان سیاسی استان بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی حضوری گسترده و پرشور دارند و نمونه آن در انتخابات گذشته بود که مشارکت ۸۴ درصدی را رقم زدند.\n\nوی به اتحاد و همبستگی بالای مردم و مسولان در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: شیعه و سنی و گروه‌های مختلف در استان بوشهر در کنار هم زندگی بسیار خوبی را دارند.
کد خبر: ۱۰۸۵۹
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸

فکرشهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: در استان بوشهر ۴۳ حزب ثبت شده است که هم اکنون ۱۹ حزب فعال هستند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فتح‌الله حقیقی ظهر چهارشنبه در نشست معاون وزیر کشور با احزاب و فعالان سیاسی استان بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی حضوری گسترده و پرشور دارند و نمونه آن در انتخابات گذشته بود که مشارکت ۸۴ درصدی را رقم زدند.

\n\n

وی به اتحاد و همبستگی بالای مردم و مسولان در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: شیعه و سنی و گروه‌های مختلف در استان بوشهر در کنار هم زندگی بسیار خوبی را دارند.

\n\n

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر ادامه داد: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است و لازم است که عزمی همگانی برای تحقق این شعار و منویات مقام معظم رهبری داشته باشیم.

\n\n

وی ادامه داد: در استان بوشهر ۴۳ حزب ثبت شده است که هم اکنون ۱۹ حزب فعال هستند و دیگر احزاب نیمه فعال هستند که برای فعال شدن حزب‌های نیمه فعال برنامه‌ریزی کرده و تلاش خواهیم کرد.

\n\n

حقیقی همچنین از فعالیت ۱۳۳ پایگاه خبری در استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: دو روزنامه و ۲۰ هفته‌نامه و هفت دو هفته‌نامه و همچنین پنج فصل‌نامه نیز در استان بوشهر فعالیت داشته و منتشر می‌شود.

\n\n

مرتضی سراجی دبیر حزب اعتماد ملی استان بوشهر در این نشست اظهار داشت: همه دولت‌مردان از احزاب استفاده می‌کنند ولی حمایت لازم از احزاب صورت نمی‌گیرد و احزاب به کمک دولت نیاز دارند.

\n\n

نوشاد نوشادی از فعالان سیاسی و رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر نیز گفت: یک اصول‌گرا هستم و بر اصول‌گرایی خود اصرار داریم ولی از عملکرد استاندار بوشهر نیز که یک استاندار جوان بومی است رضایت دارم.

\n\n

ندا عبدالله از فعالان سیاسی و نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: در استان بوشهر جو ناآرامی را شاهد بودیم که با ورود دکتر سالاری استاندار بوشهر شاهد آرامش کاملی در سطح استان هستیم.

\n\n

منصوری نسب از فعالان سیاسی شهرستان دشتی با بیان اینکه عصر دولت روحانی عصر دیپلماسی است، گفت: رقیب به شدت در رابطه با بالا بردن انتظارات مردم از دولت کنونی بدون در نظر گرفتن شرایط دست به کار شده است.

\n\n

به نوشته ی مهر، تعدادی از فعالان سیاسی و مسئولان دیگر احزاب نیز در این نشست به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر