يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۶۸۷
شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۶

فکرشهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال تمامی پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی و مراکز درمانی استان بوشهر برای حوادث احتمالی در حالت آماده‌باش کامل هستند.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر حسن ملکی زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به برگزاری آیین باستانی چهارشنبه‌سوری در کشور و همچنین استان از آحاد مردم خواهشمندم که نکات ایمنی را رعایت کرده تا شاهد حوادث تلخی در آخر سال نباشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و قرار گرفتن در روزهای پایانی سال همه به هم کمک کرده و از حوادث چهارشنبه‌سوری جلوگیری کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر با تأکید بر اینکه پیشگیری از حوادث چهارشنبه‌سوری علاوه بر کمک به کادر درمان، باعث جلوگیری از داغدار شدن خانواده‌ها نیز می‌شود تصریح کرد: خانواده‌ها بیشتر مراقب استفاده از وسایل آتش‌زا، از سوی فرزندانشان در این ایام باشند.

ملکی زاده خاطر نشان کرد: تمام ناوگان و پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی در حالت آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

وی بیان کرد: با آموزش صحیح والدین به فرزندان خود و افزایش فرهنگ ایمنی در خانواده‌ها بایستی از خطرات تلخ و گاها غیرقابل‌جبران جلوگیری شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر تصریح کرد: در سال گذشته علی‌رغم آموزش کارکنان اورژانس ۱۱۵ و نیروهای آتش‌نشانی به مردم در خصوص خطرات رعایت نکردن نکات ایمنی شاهد بروز حوادث تلخی در استان بوشهر بوده‌ایم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر