يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۷۱۶
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶

فکرشهر: جلسه ستاد خدمات سفر ویژه نوروز سال ۱۴۰۱ به ریاست صالح رحیمی فرماندار بوشهر،  و با حضور معاونین و بخشداران فرمانداری بوشهر مدیرکل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر، و دیگر اعضای ستاد در محل فرمانداری بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر، در این جلسه فرماندار بوشهر ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه به محدودیت‌های کرونایی طی دو سال گذشته اشاره کرده و یادآور شد: طی این مدت تمامی حوزه‌ها از شیوع این بیماری آسیب دیده‌اند که امیدواریم با تداوم واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نوروز امسال، با حضور گسترده گردشگران در شهرستان بوشهر مواجه شویم.

صالح رحیمی با تاکید بر لزوم هماهنگی میان دستگاه های عضو ستاد برای اجرایی شدن برنامه ها افزود: کمیته‌های ستاد شهرستان باید برای شرایط حداکثری حضور گردشگران آمادگی لازم را داشته باشند و با برنامه‌ریزی مناسب تمهیدات لازم را در دستور کار قرار دهند و وظایف خود را برای ارائه خدمات به مسافرین در ایام نوروز انجام دهند.

وی ادامه داد: اعضای کمیته‌های ستاد خدمات سفر برای هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط جلسات خود را تشکیل دهند و تصمیمات لازم در خدمات‌رسانی هر چه بهتر به مسافران ورودی شهرستان در این ایام اتخاذ کرده و لیست کشیک ادارات در ایام برگزاری طرح به دبیرخانه ستاد ارسال کنند.

 رحیمی بیان کرد: آراسته‌سازی و زیبا سازی فضای شهری و همچنین سامان‌دهی مبادی ورودی و خروجی با همکاری شهرداری بوشهر را از جمله اقداماتی خواند که در دستور کار ستاد خدمات سفر شهرستان بوشهر قرار دارد.

در ادامه هر یک از دستگاه ها آخرین اقدامات، فعالیت ها و هماهنگی های به عمل آمده در خصوص  ارائه خدمات در ایام نوروز به شهروندان بوشهر و مسافران را ارائه داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر