يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: سه دستگاه خودرو با خلافی بالای 10 میلیون ریال و داشتن شکایت در دشتستان توسط مامورین پلیس راهور متوقف و روانه پارکینگ شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر از مرکز اطلاع رسانی معاونت فرماندهی انتظامی دشتستان، سرهنگ پاسدار حمیدرضا انصاری افزود: در ارستای اجرای طرح برخورد با خودروهای دارای شکایت و خلافی بالای 10میلیون ریال و نیز خودروهای دارای نقص فنی و بالا بودن کمک های عقب(شوتی) توسط پلیس راهور این شهرستان استعلام از 30 دستگاه خودرو صورت گرفت.
کد خبر: ۱۰۸۷۸
پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: سه دستگاه خودرو با خلافی بالای 10 میلیون ریال و داشتن شکایت در دشتستان توسط مامورین پلیس راهور متوقف و روانه پارکینگ شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مرکز اطلاع رسانی معاونت فرماندهی انتظامی دشتستان، سرهنگ پاسدار حمیدرضا انصاری افزود: در ارستای اجرای طرح برخورد با خودروهای دارای شکایت و خلافی بالای 10میلیون ریال و نیز خودروهای دارای نقص فنی و بالا بودن کمک های عقب(شوتی) توسط پلیس راهور این شهرستان استعلام از 30 دستگاه خودرو صورت گرفت.

\n\n

وی بیان داشت: در حین انجام این عملیات مامورین موفق به توقف سه دستگاه خودرو سمند، مزدا و زانتیای دارای خلافی شدند.

\n\n

انصاری یادآور شد: طبق قانون خودروهایی که مبلغ جریمه آن به بالای 10 میلیون ریال برسد، پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه بعد از تاریخ ابلاغ نسبت به پرداخت جریمه اقدام نشود، خودرو متوقف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

\n\n

وی همچنین از دستگیری پنج نفر توزیع کننده مواد مخدر و کشف مقادیری مواد از نوع هروئین و شیشه در دشتستان خبر داد.

\n\n

فرمانده انتظامی دشتستان خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در قالب گروه های عملیاتی و اطلاعاتی در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد برخورد قاطع با عوامل تهیه و توزیع و فروش مواد مخدر در سطح شهرستان اقدامات اطلاعاتی و فنی گسترده ای انجام دادند.

\n\n

انصاری تصریح کرد: در نتیجه بررسیهای انجام شده و تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات واصله و بازرسی از محلهای مورد نظر مقادیر قابل توجهی مواد از نوع هروئین و شیشه و تعدادی آلات استعمال و توزین مواد مخدر کشف و در این راستا پنج نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر