يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۹۵۱
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۴

فکرشهر: رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: خوابگاه‌های دانشگاه فرهنگیان بوشهر متناسب با نیاز دانشجوی امروزی نیست.

به گزارش فکرشهر از مهر، رضا درویش در نشست با نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خوشامدگویی به نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و هیأت همراه اظهار داشت: با توجه به مشغله‌ها و گستردگی حوزه انتخابیه از وقتی که جناب جمیری نماینده محترم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در اختیار ما قرار دادند، صمیمانه تقدیر می‌کنم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: نماینده حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس خود از جنس ما فرهنگیان هستند و مسئولیت‌های مختلف به عهده داشته‌اند و کاملاً بر کار اشراف دارند.

درویشی با اشاره به سوابق کاری نماینده حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم در آموزش و پرورش بیان داشت: از آنجایی که ایشان معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش، ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان و نیز مدرس این دانشگاه بوده‌اند، اشراف کاملی نسبت به مسائل دارند و حساسیت فوق العاده ای نسبت به مسائل آموزش و پرورش و خصوصاً در رأس آن دانشگاه فرهنگیان دارند و لذا در این راستا از ایشان کمال تشکر داریم.

وی اضافه کرد: اینجا نیاز به یک همت اساسی دارد تا بتوانیم فضای مورد نیاز را محیا کنیم و هر چند مدیران قبل هر کدام در حوزه خودشان کار کردند و ما قدردان زحمات و تلاش‌های آنها هستیم ولی آنچه که ما رصد کردیم این است که نیاز به کار مضاعف، کار جهادی و یک مدیر عملیاتی دارد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تاکید کرد: همکاران ما برای کار جهادی و مضاعف آماده هستند و همدلی، تعامل و ارتباط خوبی در کل مجموعه دانشگاه شاهدیم.

وی تصریح کرد: ما پیگیر هستیم و نخستین پیشنهاد ما نیز این است که شما نیز کمک کنید تا نشست هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر شکل گیرد.

درویشی ادامه داد: تشکیل این نشست بسیار مهم و بسیار به ما کمک دهنده خواهد بود و مسئولان با رصد مسائل و مشکلات ما بهتر می‌توانند در راستای پیشبرد اهداف و توسعه دانشگاه همکاری لازم را با ما داشته باشند.

درویشی افزود: نیازمندی‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف داریم و فضاهای کالبدی، زیرساختی و خوابگاهی ما متناسب با نیاز دانشجوی امروزی نیست و باید تلاش کنیم که امکانات رفاهی بهتری را برای آنها فراهم کنیم و این همت همه مسئولان استان را می‌طلبد.

وی اضافه کرد: در صورت اعلام حضوری شدن دانشگاه قطعاً ما چالش‌های جدی در حوزه خوابگاهی داریم و این مورد یک امر خاص و چالشی است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: کمبود زیرساخت‌ها، هیأت علمی و نیروی انسانی از مهمترین چالش‌های ماست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر