يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۹۸۴
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

فکرشهر: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان بوشهر گفت: شاخص عملکردی هیئت همگانی استان بوشهر از رتبه ۱۷ به رتبه هشت کشور رسید.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد حسین زاهدی فرد عصر چهارشنبه در جمع اعضای مجمع هیئت ورزش‌های همگانی استان بوشهر اظهار داشت: با حمایت و همراهی و همکاری فدراسیون همگانی، اداره کل ورزش، همه نهادهای همکار و به‌ویژه همکاران در هیئت همگانی شاهد موفقیت‌های خوبی هستیم.

وی اضافه کرد: اگر موفقیت و پیشرفتی حاصل شده است در سایه یک کار تیمی خوب و همراهی و همکاری تمام پرسنل و نیروی‌های خدوم و پر توان و بی ادعا این هیئت در اقصی نقاط استان صورت گرفته است که از تک تک این بزرگواران تشکر می‌نمایم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان بوشهر افزود: با افتخار برای خدمت به مردم نجیب و شریف این دیار دوست داشتنی خود و همکارانم تمام توان و تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در راستای تحرک، پویایی، شادابی و نشاط و سلامتی مردم گام‌های محکم و استواری برداریم.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت‌های انسانی و کمک‌های مادی و معنوی نهادها و ارگان‌ها و مساعدت ویژه مسئولان و مدیران صنایع مختلف مستقر در استان در سال پیش رو برنامه‌های بسیار خوبی برای مردم اجرا خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این مراسم از عملکرد بسیار خوب هیئت همگانی استان در یکسال گذشته و تعامل بسیار خوب زاهدی فرد و همکارانش با ادارات ورزش شهرستان‌ها و اداره کل و همچنین همکاری خیلی خوب این هیئت با نهادها و سازمان‌ها در پیشبرد اهداف ترسیم شده و کمک به همگانی نمودن ورزش تقدیر و تشکر کرد.

احمد بهروزیان‌فرد در ادامه با بیان آمار و ارقام، به رشد و توسعه زیر ساخت‌های ورزشی استان بوشهر اشاره کرد.

در ادامه اعضای مجمع هیئت ورزش‌های همگانی استان بوشهر به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند و در نهایت با رأی همه ۲۸ عضو حاضر در مجمع، عملکرد رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان بوشهر در سال ۱۴۰۰ از لحاظ برنامه‌های عملیاتی انجام شده و صورت مالی و نیز برنامه‌ها و بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ این هیئت مورد موافقت و تصویب قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر