شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۰۷۶
جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت:اگر محتوای برنامه‌های مذهبی با مناسبت مربوطه هماهنگ نباشد، موارد دیگری جایگزین می‌شود که این باعث فراموشی آن مناسبت خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی پنج شنبه شب در نشست شئون فرهنگی شهرستان با بیان اینکه برنامه‌های مناسبتی و مذهبی، با تمام فراز و فرودها توسط مردم در حال انجام است، اضافه کرد: کاری که وظیفه ما مسؤلین، سازمان تبلیغات و حوزه‌های علمیه و دیگر دستگاه‌های فرهنگی تربیتی است، پشتیبانی محتوایی برنامه‌هاست تا با کیفیت لازم انجام شود.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه از مناسبت‌ها درست و مفید و مرتبط با آن مناسبت استفاده شود، تصریح کرد: در مناسبت‌هایی مانند روز میلاد ائمه، به جای پرداختن به سیره آن معصوم، به دیگر موضوعات پرداخته می‌شود که این یک آسیب و انحراف محسوب می‌شود.

وی افزود: در میلاد امام زمان (عج) در کنار مراسم شادی و خیرات، از خود امام بزرگوار و خصوصیات وی گفته شده و همچنین مسائل مربوط ظهور نیز تبیین شود.

لطفی خاطرنشان کرد: در برنامه داریم که برای مناسبت‌های مذهبی، مراسم مربوطه را به جایگاه و صحن شهدای گمنام در اهرم ببریم که شأن و جایگاه این مکان نیز با مناسبت‌های مذهبی مرتبط است.

مقام عالی دولت با تاکید بر آذین‌بندی روستاها و شهرها برای نیمه شعبان، خاطرنشان کرد: برنامه‌های نیمه شعبان، در سطح شهرستانی برگزار شده و از هر دو بخش و همه روستاها در یک مکان متمرکز شود.

فرماندار هشدار داد: اگر محتوای برنامه‌های مذهبی با مناسبت مربوطه هماهنگ نباشد، موارد دیگری جایگزین می‌شود که این باعث فراموشی آن مناسبت خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر