دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۰۹۲
جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۷

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با تداوم روند کاهشی دما، پنج شهرستان این استان دمای زیر ۱۰ درجه سانتیگراد را تجربه کردند.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مدت یاد شده ایستگاه هواشناسی بهرگان شهرستان دیلم دمای ۶ درجه، شهرهای اهرم، برازجان و خورموج دمای ۷ و جم و دیر نیز به ترتیب دمای ۸ و ۹ درجه را تجربه کردند.

وی بیان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها از فردا با تغییر جهت وزش باد از شمال غربی به جنوبی، دمای هوا در این استان به تدریج روند افزایشی پیدا می‌کند.

مساعدی ادامه داد: باتوجه به وزش باد تا فردا علاوه بر مواجی خلیج فارس، برای برخی از مناطق و بویژه شمالی و مرکز احتمال وقوع پدیده گرد و غبار پیش‌بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف همراه با وزش باد و در برخی از نقاط با باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی با سرعت ۱۴ تا ۴۴ و در سواحل و روی دریا گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و از فردا در نواحی شمالی استان ۱۰ تا ۳۴ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل استان ۱۲۰ تا ۲۴۰ گاهی ۲۷۰ سانتیمتر و از فردا در سواحل شمالی ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۳۴، مد اول ساعت ۰۸:۳۳، جزر دوم ساعت ۱۴:۱۹ و مد دوم ساعت ۲۰:۲۸ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر