سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۱۷۲
شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳

فکرشهر: مدیر تعاون روستایی استان بوشهر گفت: قیمت پرتقال و سیب تنظیم بازار در این استان برای هر کیلو هزار تومان کاهش یافت.

به گزارش فکرشهر، سید محسن معروف بیان کرد: با آغاز عرضه میوه تنظیم بازار ویژه شب عید از پنج‌شنبه گذشته در استان بوشهر، ارزیابی‌های اولیه از وضعیت بازار و سلیقه مردم صورت گرفت و با مجوز وزارت کشور، دستور استاندار بوشهر و رئیس کارگروه تنظیم بازار استان، قیمت پرتقال از هر کیلو ۱۴ هزار تومان به ۱۳ هزار تومان و سیب درختی از هرکیلو ۱۳ هزارتومان به ۱۲ هزار تومان کاهش یافت.  
 
وی افزود: همچنین در حالی که پیش از این عرضه میوه شب عید تنها به صورت سبدی بود، تصمیم گرفته شد در سطح خرده فروشی نیز به صورت کیلویی میوه قابل فروش باشد.
 
مدیر تعاون روستایی استان بوشهر درباره علت تفاوت قیمت میوه در استان بوشهر با سایر استان‌های کشور نیز گفت: علت این تفاوت قیمت در نوع و کیفیت میوه است. پرتقال والنسیای جنوب (جیرفت) که در استان ما توزیع می‌شود نسبت به تامسون شمال گران‌تر و مرغوب‌تر است.
 
وی ادامه داد: البته قیمت سیب در سراسر کشور یکی است.
 
معروف یادآور شد: عرضه اینترنتی میوه در سامانه "دشتی کالا" نیز برای شهر‌های بوشهر و خورموج به آدرس www.dashtikala.ir  انجام می‌شود که با ارسال رایگان درب منازل تحویل می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر