دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماينده ولي فقيه در استان فارس يكي از مهمترين موضوعات قابل پيگيري در سفر قريب‌الوقوع هيئت دولت به اين استان را، الحاق اين استان به دريا عنوان كرد.\n \nبه گزارش فکرشهر، آيت‌الله اسدالله ايماني در جلسه هماهنگي مديران ارشد استان فارس در خصوص سفر هيئت دولت، گفت: شانزدهمین سفراستانی رییس جمهور، كه قرار است  به فارس انجام شود، فرصت مغتنمي براي بررسي ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي فارس و شيراز با حضور هيئت دولت است.
کد خبر: ۱۰۹۲۵
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

فکرشهر: نماينده ولي فقيه در استان فارس يكي از مهمترين موضوعات قابل پيگيري در سفر قريب‌الوقوع هيئت دولت به اين استان را، الحاق اين استان به دريا عنوان كرد.
\n 
\nبه گزارش فکرشهر، آيت‌الله اسدالله ايماني در جلسه هماهنگي مديران ارشد استان فارس در خصوص سفر هيئت دولت، گفت: شانزدهمین سفراستانی رییس جمهور، كه قرار است  به فارس انجام شود، فرصت مغتنمي براي بررسي ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي فارس و شيراز با حضور هيئت دولت است.

\n\n

وي گفت: در این سفر باید مسائل کلان استان هم توانمندی و هم مشکلات، بيان شود، از جمله اشتغال، صنعت، کشاورزی، خشکسالی، قطب الکترونیک، قطب پزشکی بودن فارس، گردشگری و مشکلات دریاچه‌ها و تالاب‌ها.
\n 
\nآیت‌الله ایمانی تاكيد كرد: مسئولان استان خواستند با اتحاد و همدلی طوری برنامه‌ریزی کنند تا از این سفر نهایت بهره‌برداری اقتصادی و عمرانی برای استان انجام شود.
\n 
\nاستاندار فارس نيز در اين جلسه با اشاره به برگزاري 30 جلسه كاري در اين خصوص با نمايندگان مجلس و مديران دستگاه‌هاي مختلف، گفت: در این سفر باید مصوباتی که قبلا در خصوص استان تصویب شده و تاکنون اجرایی نشده است، مطرح و پيگيري شود.
\n 
\nدكترسيدمحمد احمدی افزود: مسائل کلان استان از جمله آزاد راه شیراز اصفهان، خطوط ریلی، مطرح شدن دانشگاه شیراز به عنوان دانشگاه بین‌المللی، از جمله موضوعات مهم است.
\n 
\nاستاندار فارس افزود: همه دستگاه‌های اجرایی استان باید با اتحاد و همدلی زمینه را برای استقبال از سفر هیات دولت به استان فراهم کنند تا بتوان از این فرصت مهم برای پیشبرد استان نهایت استفاده را کرد .
\n 
\nاحمدی يادآور شد كه جمع‌بندي در خصوص سفر، در جلسه شوراي اداري كه با حضور اعضاي هئيت دولت و شخص رئيس‌جمهوري برگزار مي‌شود، مطرح خواهد شد.
\n 
\nبراساس اين گزارش، در اين جلسه نامه‌ای با امضای مشترک آیت‌الله ایمانی، استاندار فارس و مجمع نمایندگان فارس در مجلس جهت ارسال به محضر مقام معظم انقلاب تنظيم شد.
\n 
\n متن نامه ياد شده چنين است؛
\n 
\nمحضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب اسلامی
\n 
\nحضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی
\n 
\nسلام علیکم
\n 
\nبا احترام و آرزوی توفیق روز افزون برای آن رهبر فرزانه و طول عمر با عزت، به استحضار می‌رساند که پیام تان را در قالب شعار سال 1394 «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» با دل و جان شنیدیم. ضمن تقدیر از بیانات و منویات فاخر و ارزشمند آن ولیّ فقیه و تاکید بر حفظ وحدت و همدلی و همکاری گسترده، ما مسئولین و نمایندگان مردم استان فارس هدایت های داهیانه رهبری را نصب العین خود قرار داده و بر این اعتقاد و باوریم که سومین حرم اهل بیت(ع) شایسته رشد و توسعه همه جانبه بالاخص در امور فرهنگی و مذهبی است.
\n 
\nما معتقدیم که می‌توان با همدلی و حفظ وحدت به اهداف مترقی نظام اسلامی که همان «پیشرفت اقتصادی»، «اقتدار و عزت منطقه‌ای و بین‌المللی»، «جهش‌های علمی به معنای واقعی»، «عدالت قضایی و اقتصادی» و «ایمان و معنویت» را به منصه ظهور برسانیم.
\n 
\nلذا ضمن لبیک مجدد به فرمان حضرتعالی و در آستانه سفر ریاست محترم جمهور به استان پهناور فارس، آمادگی کامل خود را برای تحقق آن اعلام می‌داریم و با در پیش بودن دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، در مقابله با شیطنت‌های احتمالی بدخواهان نظام اسلامی در ایجاد فضایی نا امن و ساختار شکنانه، با حفظ اعتدال و در مسیر قانون و قانون‌مندی بیش از پیش ایستادگی خواهیم کرد و همگان را به حفظ امنیت و ایجاد فضای سالم سیاسی توأم با آرامش دعوت نموده و با استفاده از تمامی ظرفیت موجود و به نمایش گذاشتن شعار «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» در سفر ریاست جمهوری طلایه دار شعال سال خواهیم بود.
\n 
\nاز این رو با تألیف قلوب، بسیج تمامی امکانات و مبارزه با موانع رشد و بهره‌مندی از سرمایه عظیم نیروی انسانی متعهد و متخصص، به نیل به اهداف رهبر معظم انقلاب خواهیم پرداخت.
\n 
\nوالسلام علیکم و رحمه الله و برکاته 

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر