سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۳۵۲
سه‌شنبه ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۱

فکرشهر: امام جمعه بوشهر باتأکید بر تحقق شعار « تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین » گفت: در این راستا مسئولان باید برای تحقق شعار و حل مشکلات اقتصادی جامعه جهادی تلاش کنند.
به گزارش فکرشهر از تسنیم، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در بوشهربا تبریک سال جدید با اشاره به شعار امسال مقام معظم رهبری اظهار داشت: معظم‌له امسال را به نام « تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» نامگذاری کردند که نشان می‌دهد توجه ویژه و حساسی به حوزه معیشت، اقتصاد و تولید جامعه دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، اولویت حل مسائل اقتصادی را در فضای ملی دانست و بیان کرد: مسئولان باید روی مسائل اقتصادی و معیشتی توجه ویژه کنند.

امام جمعه بوشهر، تولید را بر اساس برنامه دانش‌بنیان مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: تحقق این مهم تولید ناخالص ، ثروت و اقتدار ملی را در فضای بین‌المللی ارتقا می‌دهد.

وی با بیان اینکه جامعه جوانان مبتلا به بیکاری است تأکید کرد: باید حل مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان در اولویت برنامه مسئولان باشد.

صفایی بوشهری،  با اشاره به اینکه تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری زمینه برطرف کردن مشکلات جامعه را فراهم می‌کند تصریح کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای تحقق شعار  تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین و حل مشکلات اقتصادی جامعه جهادی تلاش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر