يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۴۱۰
چهارشنبه ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۰

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: این شهرستان دارای جاذبه‌های گردشگری متعددی است که باید بیشتر معرفی شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی صبح چهارشنبه در بازدید از کمپ‌های نوروزی در شهر دلوار اظهار داشت: باید از همه ظرفیت و پتانسیل شهرستان در جهت استقبال از مسافرین نوروزی استفاده شود.

وی بیان کرد: برای رفاه و آسایش بیشتر مسافرین نوروزی در سطح شهرستان تنگستان تمهیدات لازم در نظر گرفته شد.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه تنگستان دارای جاذبه‌های گردشگری متعددی است خاطرنشان کرد: شش پایگاه امداد و نجات غریق در سواحل در بخش دلوار و یک پایگاه امداد و نجات غریق در آب گرم میر احمد در بخش مرکزی شهرستان استقرار یافته است.

وی خاطرنشان کرد: وجود موزه شهید رئیسعلی دلواری، قلعه زائر خضرخان اهرمی و منطقه گردشگری دلوار، منطقه گردشگری آب گرم معدنی اهرم، آب گرم معدنی میر احمد و جاذبه‌های بکر و طبیعی در منطقه خائیز و سواحل زیبای دلارام تنگستان تنها بخشی از ظرفیت‌های گردشگری در این شهرستان است که باید به طور ویژه معرفی شود.

لطفی با تقدیر و تشکر از مجموعه هلال احمر شهرستان ادامه داد: امسال در ایام نوروز بیش از ۶۰ نیروی امداد، نجات، غریق و داوطلب مردمی برای خدمت رسانی بیشتر به مسافرین نوروزی آماده هستند.

فرماندار تنگستان بیان کرد: مناطق نمونه گردشگری دلارام و بوم گردی‌ها در بخش دلوار از قابلیت‌های کم‌نظیر شهرستان است که نیازاست در راستای معرفی بیشتر آنها تلاش شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر