يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: ۹۰ درصد روستاهای تنگستان دارای طرح هادی هستند.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامرضا ترک‌زاده بعدازظهر یکشنبه در نشست با دهیاری‌ها و بخشداری‌های تنگستان اظهار داشت: رفع مشکلات روستاها و تامین نیازهای روستئیان را به صورت جدید در دستور کار داریم و در این راستا اقدامات بسیار مهمی انجام می‌شود.\n\nوی به وجود ۱۰۱ روستا در شهرستان تنگستان اشاره کرد و افزود: تنگستان دارای ۷۰ هزار نفر جمعیت است که ۳۰ درصد جمعیت آن در شهرهای اهرم و دلوار و آباد زندگی می‌کنند و ۷۰ درصد جمعیت آن نیز در روستاها زندگی می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۹۴۲
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: ۹۰ درصد روستاهای تنگستان دارای طرح هادی هستند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامرضا ترک‌زاده بعدازظهر یکشنبه در نشست با دهیاری‌ها و بخشداری‌های تنگستان اظهار داشت: رفع مشکلات روستاها و تامین نیازهای روستئیان را به صورت جدید در دستور کار داریم و در این راستا اقدامات بسیار مهمی انجام می‌شود.

\n\n

وی به وجود ۱۰۱ روستا در شهرستان تنگستان اشاره کرد و افزود: تنگستان دارای ۷۰ هزار نفر جمعیت است که ۳۰ درصد جمعیت آن در شهرهای اهرم و دلوار و آباد زندگی می‌کنند و ۷۰ درصد جمعیت آن نیز در روستاها زندگی می‌کنند.

\n\n

فرماندار شهرستان تنگستان از تلاش برای توسعه اشتغال پایدار در سطح روستاهای شهرستان خبر داد و افزود: برنامه‌های مهمی در این راستا در سطح روستاهای شهرستان تنگستان اجرا می‌شود.

\n\n

افزایش دو برابری اعتبارات شهرستان تنگستان

\n\n

وی به نقش دهیاران در روستاها اشاره کرد و با تاکید بر لزوم نظارت مستمر بر ساخت و سازها در روستاها، اضافه کرد: شهرستان تنگستان دارای ظرفیت‌های بالایی است که باید زمینه استقرار طرح‌های صنعتی و تولیدی کشاورزی در این شهرستان فراهم شود.

\n\n

به نوشته ی مهر، ترک‌زاده به برخی اقدامات صورت گرفته برای بهسازی مسیر ورودی روستاهای شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: بیش از ۹۰ درصد روستاهای تنگستان دارای طرح هادی هستند.

\n\n

وی به اشاره به تخصیص ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان تنگستان در سال گذشته، بیان داشت: شاهد افزایش دو برابری اعتبارات شهرستان تنگستان بودیم که ۶۰ درصد از مجموع این اعتبارات در سطح روستاها هزینه شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر