دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۵۳۷
جمعه ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲

فکرشهر: رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون تعداد فوتی‌های تصادفات در استان بوشهر ۷۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش فکرشهر از مهر، سرهنگ صادق مزارعی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های دریافتی، طی سه روز گذشته میزان ترددها در استان بوشهر سه برابر شده است.

وی با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی تعداد تصادفات استان بوشهر از ابتدای طرح نوروزی پلیس خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۷ نفر به دلیل سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند که از نظر تعداد فوتی شاهد افزایش ۷۰ درصدی نسبت به سال قبل هستیم.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با اشاره به اینکه در یکی از تصادف‌ها هفت نفر فوت شده‌اند بیان کرد: این حادثه در محور ساحلی بوشهر- گناوه بین یک خودروی سواری و یک وانت نیسان رخ داد.

بیشترین تصادفات در مسیر ساحلی بوشهر - گناوه

وی آمار تصادف‌ها در استان بوشهر را بالا دانست و افزود: تصادف‌های منجر به واژگونی به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان بسیار بالا است.

مزارعی با بیان اینکه بیشترین فراوانی تصادف‌های استان بوشهر در چند روز اخیر نیز در مسیر ساحلی بوشهر - گناوه گزارش شده است گفت: در تعطیلات امسال استان بوشهر افزایش ۶۸ درصدی در ورود مسافر را تجربه کرده است.

وی ادامه داد: محورهای دوطرفه استان بوشهر مانند محور ساحلی بوشهر- گناوه، جم- فیروزآباد و دالکی- کنار تخته مستعد تصادف‌های رخ به رخ هستند که رانندگان باید در این محور احتیاط بیشتری داشته و از سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ اجتناب کنند.

رانندگان استراحت کنند

مزارعی بیان کرد: با گرم شدن هوا بسیاری از رانندگان ورودی به استان بوشهر تجربه رانندگی در هوای گرم و مسیر طولانی ندارند که این مهم در نهایت خستگی و واژگونی خودروها را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه رانندگان به طور حتم باید پس از هر دو ساعت رانندگی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه استراحت کنند افزود: بیشترین شدت تصادف‌ها ناشی از سرعت غیرمجاز است

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: بیشترین شدت تصادف‌ها ناشی از سرعت غیرمجاز است که باید رانندگان این مهم را توجه کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر