شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: مشکلات فراوانی دربخش زیر ساخت های صنعت دراین استان وجود دارد که برای توسعه سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاران باید این کاستی ها برطرف شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، سید حسین حسینی محمدی در نشست با اعضای هیات مدیره انجمن مدیران صنایع استان بوشهر افزود: این سازمان برای حل مشکلات این بخش درتلاش است و تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط در این زمینه نیاز است.
کد خبر: ۱۰۹۵۹
دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

فکرشهر: رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: مشکلات فراوانی دربخش زیر ساخت های صنعت دراین استان وجود دارد که برای توسعه سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاران باید این کاستی ها برطرف شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، سید حسین حسینی محمدی در نشست با اعضای هیات مدیره انجمن مدیران صنایع استان بوشهر افزود: این سازمان برای حل مشکلات این بخش درتلاش است و تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط در این زمینه نیاز است.

\n\n

وی اظهار کرد: تکمیل زیرساخت های برق، گاز و آب در مناطق ویژه اقتصادی و شهرک های صنعتی استان بوشهر دردستور کار و اولویت این سازمان قرار دارد که پیگیری های لازم با دستگاه های اجرایی مرتبط در دست اجراست.

\n\n

حسینی محمدی اضافه کرد: آسیب شناسی واحد های صنعتی برای حمایت از سرمایه گذاران و برداشتن موانع و مشکلات برای رشد و توسعه مطلوب درامر تولید بجد دردست پیگیری است.

\n\n

وی ادامه داد: با توجه به حجم بالای فعالیت واحدهای تولیدی در استان بوشهر بررسی و جمع بندی موانع و مشکلات این واحدها توسط انجمن مدیران صنایع ضرورت است.

\n\n

دبیر انجمن مدیران صنایع استان بوشهر گفت: به منظور برون رفت از مشکلاتی که بخش صنایع این استان با آن روبرو است برنامه ریزی های متناسبی انجام و در دستور کار این انجمن قرار دارد.

\n\n

خضر خلیلی افزود: تشکیل جلسات برنامه ریزی شده با حضور مدیران واحد های پتروشیمی مستقر درعسلویه برای معرفی محصولات تولیدی داخل استان در دستور کار این انجمن است.

\n\n

وی ادامه داد: پیشنهاد بازنگری در اولویت های سرمایه گذاری بخش صنعت و تشکیل سمینار صنعتگران با مسوولان دستگاه های اجرایی نیز برای رشد و توسعه صنعت استان از اهم اقدامات این انجمن است که می طلبد مسوولان مرتبط همکاری لازم را داشته باشند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر