يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۶۳۹
شنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۹

فکرشهر: سرپرست آب و فاضلاب استان بوشهر از افزایش سهمیه آبرسانی به نقاط گردشگرپذیر و کمپ‌های اقامتی در استان خبر داد و گفت: تانکرهای آبرسانی به صورت ثابت در نقاط پرتراکم جمعیت مستقر است.

به گزارش فکرشهر از مهر، ابوالحسن عالی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به افزایش تعداد مسافران نوروزی در استان بوشهر تلاش شده تا خدمات‌دهی مناسبی به این مسافران صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه افزایش تعداد مسافران نوروزی باعث افزایش مصرف آب به ویژه در مناطق ساحلی استان شده است افزود: در این راستا سهمیه آب به استان بوشهر از خطوط آبرسانی کوثر، کازرون، چاه‌های داخلی و آب‌شیرین‌کن‌ها افزایش یافته است.

سرپرست آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده ۱۵۰ لیتر در ثانیه میزان سهمیه آب استان بوشهر افزوده شده است خاطرنشان کرد: این در حالی است که برای جلوگیری از افت فشار آب در گناوه یک دستگاه پمپاژ وارد مدار شد.

وی افزایش آبرسانی به نقاط گردشگر پذیر و محل اقامت مسافران خبر داد و افزود: در مناطق با تراکم جمعیت بالا بر میزان آبرسانی افزوده شده و این در حالی است که تانکر آبرسانی در نقاط دارای مشکل به صورت ثابت مستقر است.

عالی، مدیریت مصرف آب را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: اکنون تمام کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در حالت آماده‌باش هستند و خدمات به مسافران شبانه‌روزی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر