جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیر کل حمل ونقل و راهداری استان بوشهر :
کد خبر: ۱۰۹۶۶۳
شنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰

فکرشهر: مدیر کل حمل ونقل و راهداری استان بوشهر گفت:از صبح امروز ترافیک در محورهای مختلف مواصلاتی استان روان‌تر از دیروز شده است.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، سیدحمیدرضا علم  اظهار کرد: شلوغ‌ترین محورهای مواصلاتی استان بوشهر در از ابتدای طرح نوروزی (۲۵ اسفند ۱۴۰۰  الی ۵ فروردین ۱۴۰۱ ) مربوط به کنارتخته-برازجان، گناوه-دیلم و چغادک -بوشهر بوده است.

وی خاطر نشان کرد: از صبح امروز ترافیک در محورهای مختلف مواصلاتی استان بوشهر روان‌تر از دیروز شده است.

مدیر کل حمل ونقل و راهداری استان بوشهر خاطر نشان کرد:  از ابتدای طرح نوروزی بیشترین تردد مربوط به ورودی بوشهر با ۳۸۹ هزار و ۲۸،  خروجی بوشهر با۳۶۶ هزار  ۷۵۹، خوزستان به دیلم ۱۴۰ هزار و ۸۸۸، دیلم به خوزستان ۱۲۶ هزار و ۲۳۶، محوربرازجان_ دالکی ۱۲۶ هزار و ۴۵۱، دالکی _ برازجان ۱۳۸ هزار و ۳۹۳، عسلویه_سیراف۱۱۶ هزار و ۳۱۹ و سیراف _ عسلویه  ۱۲۰ هزار ۹۸۷ تردد ثبت شده است.

وی در خصوص سهم تردد پلاک در ۲۴ ساعت گذشته تصریح کرد: فارس ۲۴/۵۷ درصد، اصفهان ۷/۵۷ درصد، تهران ۵/۹۲ درصد، خوزستان ۴/۳۱ درصد به ترتییب بیشترین سهم تردد خودرو در استان بوشهر را داشته‌اند.

مدیر کل حمل ونقل و راهداری استان بوشهر در خصوص آمار ورودی خودروها از ابتدای طرح تا کنون بیان کرد: ورود ۵۰۰ هزار و ۷۲ خودرو به استان نشان از رشد ۹۹/۷۰ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال دارد.

علم در خصوص آمار خروجی خودروها نیز گفت: از ابتدای طرح تا کنون در استان بوشهر با ۴۳۵ هزار و ۵۷۰ از رشد  ۷۱/۹۹ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: استان بوشهر در ۲۴ ساعت گذشته با تردد ۶۲ هزار و ۷۳۴ خودرو با رشد ۱۷۴/۳۹ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل و آمار خروجی در ۲۴ ساعت گذشته با تردد ۶۸ هزار و ۵۴۹ با ۱۸۹/۳۳ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجعه بوده‌ایم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر