يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر از برگزاری مراسم گلریزان جرائم غیرعمد برای معلمان این شهرستان در هفته معلم خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، فرامرز سلیمی‌فر عصر امروز در جلسه ستاد برگزاری برنامه‌های هفته معلم ضمن گرامیداشت مقام شهید مطهری، اظهار کرد: تلاش معلمان و فرهنگیان در رشد و تربیت هر چه بهتر دانش‌آموزان ستودنی است.\n\nسلیمی‌فر ادامه داد: برای انتخاب معلم نمونه در سطح شهرستان بوشهر 125 نفر شرکت کردند که 94 زن بوده و 31 نفر نیز مرد بودند که در این بین ما منتخب کشوری نداشتیم.
کد خبر: ۱۰۹۷۳
دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴

فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر از برگزاری مراسم گلریزان جرائم غیرعمد برای معلمان این شهرستان در هفته معلم خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرامرز سلیمی‌فر عصر امروز در جلسه ستاد برگزاری برنامه‌های هفته معلم ضمن گرامیداشت مقام شهید مطهری، اظهار کرد: تلاش معلمان و فرهنگیان در رشد و تربیت هر چه بهتر دانش‌آموزان ستودنی است.

\n\n

سلیمی‌فر ادامه داد: برای انتخاب معلم نمونه در سطح شهرستان بوشهر 125 نفر شرکت کردند که 94 زن بوده و 31 نفر نیز مرد بودند که در این بین ما منتخب کشوری نداشتیم.

\n\n

وی بیان کرد: از این مجموعه 3 منتخب استانی از شهرستان بوشهر بودند که 1 نفر منتخب روستایی، 1 نفر منتخب مدارس غیردولتی و 1 نفر هم دستورالعملی بودند.

\n\n

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر با بیان اینکه هفته معلم از نهم اردیبهشت آغاز می‌شود، افزود: در این روز با حضور معلمان شهرستان بوشهر در خیمه گاه حضرت ابوالفضل(ع) مراسم زیارت عاشورا برگزار خواهیم کرد.

\n\n

سلیمی‌فر به دیگر برنامه‌های این هفته اشاره و خاطرنشان کرد: دیدار فرهنگیان با امام جمعه بوشهر، غبارروبی گلزار شهدا، حضور معلمان در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدای روحانی و معلم نیز از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان بوشهر در این هفته است.

\n\n

وی تصریح کرد: مراسم تجلیل از معلمان، فینال مسابقات ورزشی ویژه معلمان و تجلیل از معلمان استانی و شهرستانی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

\n\n

به نوشته فارس، رئیس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر به یک مراسم تقدیر ویژه اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم گلریزان برای معلمان جرائم غیرعمد و مراسم تقدیر از مدیر دبیرستان رنجبران که دانش‌آموز خود را از دست سگ ولگرد نجات داده و او را به بیمارستان انتقال داده بود  و همچنین تقدیر از مستخدمی در بوشهر که در ایام نوروز اشیاء قیمتی برای مسافر اصفهان و خرم آباد برگردانده بود از دیگر برنامه‌های ما در این هفته است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر