يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۷۷۵
دوشنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: در راستای تحقق شعار سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" از شرکت‌های دانش بنیان در این استان حمایت می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد محمدی زاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اجرای همه برنامه‌ها و طرح‌ها بر اساس شعار امسال هدف‌گذاری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه حوزه‌های کاری سیاست‌گذاری شده در سال‌های گذشته در حوزه اقتصادی بوده است اضافه کرد: امسال نیز سه بخش تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه اقتصادی است و برنامه ریزی برای تحقق آنها انجام می‌شود.

محمدی زاده یادآور شد: برای عملیاتی شدن تحقق شعار سال داخلی سازی کالاهای وارداتی با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار قرار دارد.

استاندار بوشهر گفت: شرکت‌های دانش بنیان بسیاری در استان مستقر هستند وامروز سند توسعه آنها تصویب شده است.

وی ادامه داد: در راستای تحقق شعار سال از شرکت‌های دانش بنیان به لحاظ کمی و کیفی در استان بوشهر حمایت و برای توسعه آنها برنامه ریزی می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با صنایع نفت و گاز برای تامین کالاهای مورد نیاز آنها از طریق شرکت های دانش بنیان انجام شده است، گفت: انقلاب و کشور سرمایه گذاری زیادی برای ایجاد این صنایع انجام داده اند و باید بتوانیم بخش قابل توجهی از کالاهای مورد نیاز این صنعت را در درون کشور تامین کنیم که این موضوع از سوی شرکت‌های دانش بنیان قابل انجام است.

محمدی زاده با اشاره به حوزه تولید در استان بوشهر افزود: این استان هر چند یکی از استان‌های قوی در حوزه نفت و کشاورزی است اما ظرفیت خالی و شرکت‌های زیادی دارد که به شکل نیمه فعال کار می‌کنند و تلاش می‌شود در راستای تحقق شعار سال این شرکت‌های نیمه فعال؛ فعال و حوزه‌های تولیدی در بخش صنعتی و کشاورزی افزایش یابد.

وی همچنین با اشاره به نهضت ملی جهش تولید مسکن در استان بوشهر گفت: در زمان حاضر عملیات اجرایی چهار هزار واحد مسکونی در استان بوشهر آغاز شده است و تلاش می‌شود با هموار کردن مسیر روند اجرای این واحدهای مسکونی سرعت گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر