دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۸۵۳
سه‌شنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: باتوجه به تنوع و تعدد جاذبه های گردشگری تنگستان در راستای رونق اقتصادی و استفاده حداکثری از این قابلیت تقویت زیرساخت های این شهرستان از اولویت های اساسی و در دستور کار است.

به گزارش فکرشهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در حاشیه بازدید سرزده از جاذبه های گردشگری شهرستان تنگستان افزود: دلوار از توابع شهرستان تنگستان از بخش‌های مهم در حوزه گردشگری استان است و علاوه بر گردشگری طبیعی، دارای گردشگری تجاری نیز است.

 وی یادآورشد:  پارک جنگلی علی آباد از جاذبه‌های گردشگری بسیار زیبا و منحصر بفرد روستایی است و توسعه این پارک‌جنگلی و ایجاد امکانات رفاهی و توریستی در این منطقه، موجب افزایش بازدیدکنندگان و گردشگران خواهد شد.

 محمدی‌زاده از واگذاری مدیریت پارک جنگلی علی آباد از منابع طبیعی به شورای روستا خبر داد و تصریح کرد: پیگیری لازم برای واگذاری مدیریت این پارک جنگلی انجام می‌شود و امیدواریم بزودی این مهم محقق شود.

وی  در این بازدید با توجه به آغاز فصل گرما و مصرف و مشکلات حوزه آبی در بخش دلوار گفت: هزینه  تکمیل پروژه مخزن آب شهر دلوار بزودی اختصاص خواهد یافت و عمده این مشکلات با اتمام این پروژه بر طرف خواهد شد.

استاندار بوشهر اظهارداشت: جاده گردشگری بین روستاهای ساحلی دلارام  بربو و بوجیکدان احداث و هر چه سریع تر تیرهای فرسوده در روستای دلارام اصلاح شود.

محمدی زاده گفت: یادمان و یادگار مبارزات سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری (تپه رشادت)با استعمار در منطقه نمونه گردشگری دلوار در خور شان این بزرگمرد طراحی و اجرا شود.

وی با توجه به حوزه تجارت و اشتغال مردم بخش دلوار افزود:توسعه بنادر و تکمیل پروژه های پهلوگیری در بنادر دلوار و بوالخیر سرعت بخشی شود.

استاندار بوشهر افزود: توسعه زیرساخت‌های گردشگری موجب ایجاد شغل پایدار برای جوانان بومی منطقه می‌شود و از همه ظرفیت و توان موجود برای این مهم بهره می‌بریم. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر