دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۹۳۷
چهارشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان دشتستان برای ارتقای حوزه بهداشت و درمان باید استفاده کنیم.

به گزارش فکرشهر از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، ابراهیم رضایی ظهر چهار شنبه در نشست هم‌اندیشی با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در شهرستان دشتستان اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یکی از نهادهایی بوده که تغییرات بسیار خوبی در این مدت در آنجا رخ داده است.

وی تصریح کرد: تیم مدیریتی جدید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از جوانان انقلابی، جهادی و خوش‌فکر تشکیل شده که می‌توانند مشکلات و مسائل حوزه درمان استان را با همفکری دیگر مدیران اجرایی مستقر در شهرستان‌ها به‌خوبی برطرف کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یکی از افراد پرتلاش و توانمند است که نقطه قوت حوزه بهداشت و درمان است.

وی افزود: سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نگاه بلندی نسبت به مسائل حوزه خود دارد که این نگاه می‌تواند مسائل و مشکلات را به خوبی مدیریت کند.

رضایی با باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان برای ارتقا حوزه بهداشت و درمان و خدمت‌رسانی مطلوب به مردم به خصوص مناطق کم برخوردار استفاده کنیم گفت: در کنار دانشگاه علوم پزشکی برای رفع مشکلات و بهبود زیرساخت‌ها مانند گذشته همکاری و تلاش خواهیم کرد.

وی بابیان اینکه نیروهای انسانی پرتلاش و پاسخگویی در بخش بهداشت و درمان دشتستان هستند که به مردم خدمات ارائه می‌دهند بیان کرد: شهرستان دشتستان از لحاظ ساختار فیزیکی در بازدیدهای میدانی که از مراکز و خانه بهداشت شهرستان دشتستان داشته‌ایم، در جایگاه مطلوبی قرار دارد.

رضایی بابیان اینکه در بحران‌ها است که عیار یک دستگاه یا نهادی مشخص می‌شود اظهار کرد: در بحران بیماری کرونا، بخش بهداشت و درمان، به خصوص شهرستان دشتستان بالاتر از انتظار تلاش و فعالیت کرد.

وی تصریح کرد: مدافعان سلامت شهرستان دشتستان با راه‌اندازی مراکز بستری سرپایی در حسینیه اعظم و مرکز تخصصی درمانگاه امام موسی کاظم (ع) در پیک پنجم و ششم به‌صورت عینی به همه ما ثابت کردند که برای تأمین سلامت مردم و حفظ جان آن‌ها حاضرند از جان خود بگذرند و شهادت مدافعان سلامت گواه این گفته است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیروهای ۸۹ روزه و قراردادی را بنا به نیاز مجموعه تبدیل وضعیت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر