دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نشست کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی شهرستان با موضوعیت تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید این نهاد با حضور فرماندار ، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان و سایر اعضاء کمیسیون برگزارشد...
کد خبر: ۱۱۰۱۴
چهارشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۰

فکرشهر: نشست کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی شهرستان  با موضوعیت تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید این نهاد با حضور فرماندار ، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان و سایر اعضاء کمیسیون برگزارشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان دراین نشست ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع) ،گفت : یکی از مهمترین مولفه های مهم قانون گذار در تاسیس نهاد تعزیرات حکومتی توسعه کشور و افزایش ناخالص ملی است .

\n\n

دکتر ارسلان زارع تصریح کرد : نقش تعزیرات حکومتی در پیاده سازی اقتصاد مقاومتی بر افزایش تولید و جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور استوار بوده که نقشی مهم و اثرگذار است .

\n\n

\n\n

وی با بیان اینکه برخورد مناسب و داشتن سعه صدر بایستی سرلوحه کار مدیران و کارکنان همه دستگاهها ی اجرایی قرار گیرد، ازعملکرد این نهاد بویژه در زمان رسیدگی به پرونده های وارده ابراز رضایت نمود و خواستار ادامه این روند توسط مدیر جدید شد .

\n\n

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه در سال گذشته وارده پرونده ها در سطح استان کاهش داشته است ، گفت : در سال 93 یازده هزار وارده پرونده داشته ایم که نسبت به سال قبل آن 17 درصد در بخش کالا و خدمات کاهش داشته و این به جهت ثبات و آرامش ایجاد شده توسط دولت در بازار است .

\n\n

روح الله آبدریان با تاکید بر اینکه جهت حفظ حقوق مصرف کنندگان همه روش ها را به کار خواهیم بست ، ابراز داشت : سرعت عمل تعزیرات حکومتی استان بوشهر در رسیدگی به پرونده ها باعث بازدارندگی در تخلفات شده است .

\n\n

در پایان این نشست غلامرضا شکرانی  به عنوان رئیس جدید تعزیرات حکومتی شهرستان دشتستان معرفی شد و از زحمات سید موسی حسینی رئیس سابق این اداره تقدیر و تشکر به عمل آمد.

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر