دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۱۹۲
يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴

فکرشهر: معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر گفت: براساس تاکید دولت همزمان با ماه مبارک رمضان سنت حسنه مواسات و اطعام نیازمندان در استان انجام می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد تقی ایرانی روز یکشنبه در نشست هماهنگی تهیه بسته های معیشتی برای نیازمندان در ماه مبارک رمضان افزود: سنت حسنه مواسات و اطعام قشر ضعیف جامعه در دستور کار قرار دارد و هماهنگی لازم برای  تامین قسمتی از مایحتاج افراد کم بضاعت از سوی نهادهای مختلف انجام شده و در هفته اول ماه رمضان در اختیار خانواده های نیازمند قراد می گیرد.

وی اظهار کرد: یکی از آموزه های دینی ما کمک به ایتام و نیازمندان است که پرچمدار این امر شهید ماه مبارک رمضان،مولای متقیان امام علی (ع) است و ما به عنوان شیعه باید ایشان را الگوی خود قرار دهیم.

ایرانی با اشاره به فرهنگ دینی مردم استان بوشهر در نوع دوستی و خیرخواهی گفت: نظام اسلامی ایران با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب در جایگاه رفیع عزت و اقتدار در دنیا ایستاده و در تمامی عرصه ها به لطف الهی پیروز بوده است. 

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر افزود: استکبار جهانی آمریکا و صهیونیسم بین الملل به دنبال ایجاد خلل در اراده مردم انقلابی است و با تحریم های ناجوانمردانه و دسیسه چینی سعی در مایوس کردن ملت دارد و یکی از این توطئه ها فشار بر معیشت مردم و کشاندن جنگ اقتصادی به سفره مردم است که همه باید در کنار هم دولت و ملت این دسیسه را خنثی کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر