جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
زیارتی خبر داد:
فکرشهر: رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان گفت: با تکمیل راه ارتباطی گچ، شهر تنگ ارم و روستاهای بخش ارم این شهرستان به استان فارس ارتباط پیدا می کنند...
کد خبر: ۱۱۰۴
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰

فکرشهر: رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان گفت: با تکمیل راه ارتباطی گچ، شهر تنگ ارم و روستاهای بخش ارم این شهرستان به استان فارس ارتباط پیدا می کنند.

به گزارش فکرشهر، محمد رضا زیارتی افزود: راه گچ یکی از مهمترین جاده هایی است که آخرین نقطه اتصالی آن راه روستایی پشت پر و رونی در شهرستان دشتستان است.

وی اضافه کرد: مسیر راه گچ از دشتستان به استان فارس 10 کیلومتر است که تاکنون دو کیلومتر آن از ابتدای شهر تنگ ارم تا ابتدای مسیرارتباطی گچ به صورت کامل آسفالت شده است.

زیارتی ادامه داد: همچنین چهار کیلومتر این مسیر زیرسازی و چهار کیلومتر دیگر خاکبرداری شده فقط مخلوط ریزی و پخش بیس و آسفالت باقی مانده است.

وی اظهارکرد: تاکنون بیش از شش میلیارد ریال برای آسفالت و خاکبرداری در این مسیر هزینه شده است و برای تکمیل پروژه نیاز به 20 میلیارد ریال اعتبار است. 

بخش ارم دشتستان در منطقه کوهستانی شرق بوشهر واقع شده و از طیق راه های روستایی به روستاهای شهرستان کازرون استان فارس متصل می شود. 

منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر