شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۴۶۸
پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

فکرشهر: رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه گفت: تخلفات زیست محیطی تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان‌های این شهرستان در محاکم قضایی در حال پیگیری است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، کامبیز عبدالهی روز پنجشنبه به خبرنگاران این شهرستان اعلام کرد:  فاضلاب بیمارستانی از خطرناک‌ترین فاضلاب های تولید شده در محیط‌های درمانی انسان و دام است که ورود آنها به طبیعت می تواند تاثیرات نامطلوب متعددی را به همراه داشته باشد.

وی اظهارداشت: تصفیه فاضلاب در بخش های درمانی اهمیت بسیار زیادی دارد و در حال حاضر نیز محدودیت های بسیار زیادی برای ورود این پساب ها به طبیعت اعمال شده است.

عبدالهی  گفت: در این راستا،  اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان گناوه با حساسیت زیاد پارامترهای خروجی تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان را پیگیری می‌کند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه افزود:  پس از آلودگی های تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان گناوه ،  پرونده در محاکم قضایی تشکیل شده است.

وی بیان کرد:  در آخرین اقدام با حضور میدانی مشترک مراجع قضایی و کارشناسان اداره حفاظت محیط‌زیست ، تخلفات زیست محیطی بیمارستان ثبت و صورتجلسه شد  تا پرونده این آلودگی‌ها وارد مرحله جدیدی شود.

بیمارستان های امیرالمومنین (ع) و سوانح سوختگی گناوه در بیرون از مرکز شهر و در نزدیکی هم قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر